قیمت تخم مرغ | بازار تخم مرغ

بازهم قیمت تخم مرغ نجومی شد | هر عدد چند؟

بازهم قیمت تخم مرغ نجومی شد | هر عدد چند؟
کدخبر : 586007

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، اصلاح قیمت تخم مرغ در راستای پایداری تولید امری ضروری است.

به گزارش شما و اقتصاد : چند روز است که قیمت تخم مرغ رو به بالا است چه عواملی باعث بالا رفتن قیمت تخم مرغ شده است ناصر نبی پور گفت: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۶ تا ۴۷ هزار تومان است که کماکان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

 

او با بیان اینکه مشکلی در تامین و عرضه تخم مرغ نداریم، افزود: روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن تخم مرغ در کشور تولید می شود که برآوردها حاکی از آن است که تولید آبان فراتر از این میزان رود.

نبی پور ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ تا پایان سال از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن فراتر رود.

 

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار تهران درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار از ابتدای سال ۹۲ هزار تن تخم مرغ صادر شده است.

 

او با بیان اینکه قیمت مصوب ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان جوابگوی هزینه های تولید نیست، افزود: با توجه به افزایش قیمت نهاده های دامی انتظار می رود که هرچه سریع تر قیمت اصلاح شود.

 

نبی پور بر اصلاح نرخ خرید و تعیین نرخ جدید و رفع مشکل کمبود سویا تاکید کرد و گفت: بی توجهی به اصلاح نرخ خرید، تولید تخم مرغ را دچار چالش می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: