قیمت گوشت | گوشت

(قیمت گوشت) قیمت گوشت بالاتر از این مبلغ اجحاف در حق مصرف کننده است |واردات گوشت راهکار مقطعی است

(قیمت گوشت) قیمت گوشت بالاتر از این مبلغ اجحاف در حق مصرف کننده است |واردات گوشت راهکار مقطعی است
کدخبر : 586041

آیا واردات گوشت توانسته است قیمت گوشت را کنترل کند رئیس انجمن صنفی گاوداران با تاکید براینکه عرضه هر کیلو گوشت با نرخ بالاتر از ۴۷۰ هزار تومان اجحاف در حق مصرف‌کننده است، گفت: گرچه واردات گوشت به‌طور مقطعی می‌تواند بازار را به تعادل برساند، اما راهکار اساسی نیست.

به گزارش شما و اقتصاد : قیمت گوشت بطر ناگهانی بسیار بالا رفته است.و انگار با این قیمت گوشت خیلی ها باید قید خریدنش را بزنند. چرا وادات گوشت در قیمت گوشت تاثیر ندارد.سید احمد مقدسی، رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: بنابر آمار توان تولید بیش از یک میلیون تن گوشت قرمز در کشور وجود دارد که واردات بی‌رویه گوشت منجر به نابودی تولید داخل می‌شود.

 

 وی راهکار تنظیم بازار گوشت را اقتصادی کردن تولید اعلام کرد و افزود: گرچه واردات گوشت به‌طور مقطعی می‌تواند بازار را به تعادل برساند، اما راهکار اساسی نیست.

 

 

مقدسی نرخ کنونی هر کیلو گوساله را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: براین اساس عرضه هر کیلو گوشت با نرخ بالاتر از ۴۷۰ هزار تومان اجحاف در حق مصرف‌کننده است.

 

رئیس انجمن صنفی گاوداران اظهار کرد: دولت با واردات بی‌رویه گوشت به جای پرداخت یارانه به تولیدکننده خارجی به تولیدکننده داخلی باید یارانه دهد که در این صورت بازار متعادل می‌شود.

 

مقدسی گفت: با توجه به پتانسیل تولید بالای یک میلیون تن گوشت قرمز انتظار می‌رود که حمایت از بخش تولید صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: