هادی چوپان | قهرمان مستر المپیک

هادی چوپان | نصیحت جی کاتلر به هادی چوپان!

هادی چوپان | نصیحت جی کاتلر به هادی چوپان!
کدخبر : 586103

جی کاتلر اسطوره بدنسازی خطاب به هادی چوپان بدنشاز مشهور چه گفته است در ادامه می‌خوانید.

به گزارش شما واقتصاد : جی کاتلر تاکید می‌کند که بزرگترین اشتباهی که هادی چوپان می‌تواند مرتکب شود، اولویت دادن به اندازه است. همه چشم‌ها به هادی چوپان، قهرمان فعلی مستر المپیا دوخته شده؛هادی چوپان بدنسازی که خود را آماده می‌کند تا از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.

رقابت‌های بخش اوپن مردان مستر المپیا ۲۰۲۳ استعدادهای بزرگی را در میان مدعیان خود قرار داده که همه آنها هدفشان را ربودن جام ساندو از هادی چوپان قرار داده‌اند.

جی کاتلر به عنوان یکی از اسطوره‌های تاریخ بدنسازی در مصاحبه‌ای که اخیرا به اشتراک گذاشته، چیزهایی که هادی چوپان برای بدست آوردن دومین قهرمانی‌اش نیاز دارد را بیان کرده است.

هادی چوپان پس از انتقال از دسته ۲۱۲ پوند به بخش آزاد، توانسته به سرعت و بدون هیچ توقفی پله‌های موفقیت و پیشرفت را سپری و خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی این دسته معرفی کند.

او پس از اینکه توانست در میان سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ در میان ۴ نفر برتر مسابقات قرار بگیرد، در سال ۲۰۲۲ توانست به دو سال حکمرانی بی چون و چرای بیگ رامی پایان دهد و در حالیکه این بدنساز مصری در رده پنجم ایستاد، هادی چوپان بالاخره به عنوان قهرمانی دست یافت.

 

فرم مهمتر از اندازه

امسال هادی چوپان تمرکز خود را بر روی پیشرفت فرم بدنش گذاشته و با تمرینات بی وقفه در باشگاه زیر نظر هنی رامبد، به نظر قویتر از سال گذشته شده است.

با توجه به شرایط فیزیک بدنی فعلی‌اش در راه مستر المپیا 2023، به نظر تلاش‌های مجدانه او نتیجه داده است.

اما آیا این پیشرفت برای نگه داشتن جایگاه قهرمانی‌اش کافی خواهد بود؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: