محصولات سایپا | شرکت سایپا

اخبار خودرو| ثبت نام فوق العاده محصولات سایپا آغاز شد| ۱۵۰ میلیون سود با ثبت نام این خودرو

اخبار خودرو| ثبت نام فوق العاده محصولات سایپا آغاز شد| ۱۵۰ میلیون سود با ثبت نام این خودرو
کدخبر : 587008

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا آغاز شده. طبق اطلاعیه این طرح مربوط به فروش اقساطی سایپا با بازپرداخت ۴ ماهه است. در ادامه شرایط جدیدترین ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی را بخوانید.

به گزارش شما و اقتصاد: محصولات سایپا به تازگی قیمت گذاری جدید شده اند. محصولات سایپا از نظر ظاهری به همه ثلایق نزدیک است.بعضی از محصولات سایپا با استاندارد ۸۵ گانه به روز شده اند.در ادامه نحوه ثبت نام برای محصولات سایپا را ببینید.

بازار خودرو یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

 

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

 

دور جدید فروش فوری سایپا آغاز شد. فروش فوری سایپا با یک محصول جدید و جذاب برای مشتریانش شروع شده است. ثبت نام‌کنندگان در طرح فروش فوری سایپا سودی بالای ۱۵۰ میلیون تومان در کمتر از ۱ ماه می‌کنند. فروش فوری سایپا با شرایط جدید و آسان و بدون قرعه کشی انجام می‌شود.

 

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا مربوط به وانت زامیاد است. بر اساس اطلاعیه با ۶ فقره چک ۴ماهه می‌توانید در جدیدترین طرح ثبت نام سایپا در آبان ماه شرکت کنید. همچنین این خودروسازی امکان فروش نقدی را فراهم کرده است که مربوط به طرح فروش فوری و پیش فروش سایپا است. در تصویر زیر جزییات را با دقت بخوانید.

 

شرایط فروش فوری سایپا اقساطی

 محدودیت کد ملی برای ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه زامیاد اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

 

سایر محدودیت‌های الزم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال گردیده است.

 

در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط‌زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافیی یبر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های شماره گذاری، بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده، مالیات نقل، عوارض شماره‌گذاری و...( تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه‌های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.

 

 شرایط فروش شماره ۱ و ۲ این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سایپا سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

 

 در شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه شماره ۱ و ۲ این بخشنامه علاوه بر بسته‌های خدمت تعریف شده امکان انتخاب سایر بسته‌های خدمات فعال در شرایط فروش تا قبل از زمان واریز وجه میسر است. مشتریان محترم می‌توانند جهت رویت بسته‌های خدمت و آپشن به سایت org.saipayadak.www مراجعه نمایند.

 

مهلت ثبت نام سایپا

 

ثبت نام سایپا آبان ۱۴۰۲ از امروز ساعت ۹ صبح ۱۷ آبان ماه آغازشده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

 

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا ویژه وانت زامیاد تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

متقاضیان ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی میتوانند تقاضای خود برای تحویل کوییک اس را در قالب طرح فروش فوری ثبت کنند. زمان تحویل خودروی سایپا ۹۰ روزه است. متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده سایپا باید کل مبلغ یعنی حوالی ۲۸۱میلیون تومان پرداخت کنند تا این خودرو را در زمان مقرر در رنگ سفید تحویل بگیرند.

شرایط ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی

۱-متقاضی ثبت نام سایپا امروز طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

۲ - شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام‌کننده خواهد بود.

۳-ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی برای مشتریان حقوقی میسر نمی‌باشد.

۴ - شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق

به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام‌کننده خواهد بود.

۴ - شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

۵ - امکان ثبت نام سایپا برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی‌باشد.

سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

مهلت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است می‌توانند از ۹ آبان به سایت خرید اینترنتی سایپا مراجعه کنند. گفتنی است ثبت نام سایپا در این دوره مربوط به متقاضیان عادی است. متقاضیانی که در خرداد ماه امسال نسبت به ثبت نام ساینا در سامانه یکپارچه اقدام کردند و اولویت ایشان تابستان، پاییز و زمستان ۱۴۰۲ تعیین شده است می‌توانند برای تکمیل مراحل اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: