دکتر احمدی صدر در همایش آموزش‌های فرزندپروری و کسب‌وکار:

حمایت های مالی، آموزشی و فرهنگی برای قشر آسیب پذیر جامعه داریم

حمایت های مالی، آموزشی و فرهنگی برای قشر آسیب پذیر جامعه داریم
کدخبر : 587599

همایش آموزش‌های فرزندپروری و کسب‌وکار به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار با حضور مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز ،تنی چند از مدیران ارشد شهری به اتفاق خانواده‌های برخی زندانیان نیازمند در «تالار ایوان شمس» شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شماواقتصاد: این همایش با حضور اساتید برجسته روانشناسی و کارآفرینی آموزش‌هایی نظیر فرزندپروری، کسب و کار، مشاوره حقوقی و سایر برنامه‌های جانبی آموزش و تست ایدز برگزار شد.

دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این همایش ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) گفت: ما امروز در جهان شاهد جنایت دردناکی هستیم که رژیم غاصب کودک کش مرتکب می‌شود که قلب هر بیننده و شنونده‌ای را آزار می‌دهد، اما در دل این مظلومیت و معصومیت یک چیز برای ما قابل تحمل است که با تمام این مصیبت‌ها می‌ایستند و می‌گویند ما خدا داریم.

وی افزود: اولین حامی خانواده زندانیان انجمن حمایت زندانیان است و در این زمینه تلاش می‌کنیم در کنار انجمن حمایت زندانیان از خانواده‌های زندانیان حمایت کنیم و این حمایت‌ها صرفا مالی نیست و ما برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای قشر آسیب پذیر جامعه داریم.

همچنین مظفر الوندی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز از مدیرعامل و مجموعه سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بابت حمایت از انجمن در یاری رسانی به خانواده‌های زندانیان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

 

روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: