تعامل دو سویه وزارت نیرو و صنعت سیمان

تعامل دو سویه وزارت نیرو و صنعت سیمان
کدخبر : 587859

نشست مشترک وزیر نیرو با هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان و با حضور مدیران عامل هلدینگ های سیمانی برگزار شد.

به گزارش شماواقتصاد: در این نشست حمید فرمانی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ضمن تقدیر و تشکر از وزیر محترم نیرو بابت افزایش تامین برق در تابستان سال جاری عنوان کرد: وزارت نیرو در تابستان سال جاری موفق به افزایش ۱۰ درصدی تامین برق نسبت به مدت مشابه سال قبل برای کارخانجات صنعت سیمان شد.

WhatsApp-Image-2023-11-26-at-08.31.51-1-1024x682

فرمانی با بیان این که تامین برق کارخانجات صنعت سیمان اهمیت زیادی برای افزایش تولید این محصول استراتژیک دارد، توضیح داد: پس از همکاری وزارت نیرو با کارخانه های سیمان برای افزیش ۱۰ درصدی تامین برق، صنعت سیمان نیز موفق شد حدود ۱۳ درصد تولید خود را افزایش دهد و در این راستا حداکثر بهره برداری از تامین برق انجام شد.

فرمانی با اشاره به اینکه در جلسه مشترک اعضای انجمن با وزیر محترم نیرو مقرر شد صنعت سیمان برنامه تامین انرژی مورد نیاز خود را به این وزارتخانه اعلام کند، توضیح داد: برنامه تامین برق و تولید سیمان برای تابستان سال آینده باید به نحوی باشد که هم وزارت نیرو به حمایت های خود از صنعت سیمان برای تامین برق ادامه دهد و هم صنعت سیمان بتواند بیشرین بهره برداری را از انرژی تامین شده داشته باشد. علاوه بر این محدودیت های تامین انرژی در این زمینه نیز باید در نظر گرفته شود.

در ادامه این جلسه وزیر محترم نیرو هم اندیشی و تعامل دوسویه بین این وزارت خانه و صنعت سیمان را به عنوان الگوی موفق برای حل مشکلات صنعت کشور عنوان کرد.

 

 

 

روابط عمومی هلدینگ سیدکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: