موسسه اعتباری ملل

وام قرض الحسنه ۷۵۰ میلیون تومانی با اقساط ۵ ساله

وام قرض الحسنه 750 میلیون تومانی با اقساط 5 ساله
کدخبر : 588062

اشخاص حقوقی که مشتری موسسه مالی و اعتباری ملل هستند، امکان درخواست برای وام 750 میلیون تومانی طرح «نیکان ملل» این مجموعه را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

به گزارش شماواقتصاد: موسسه مالی و اعتباری ملل به منظور حمایت از کسب و کار اشخاص حقوقی، طرح تسهیلات ۷۵۰ میلیون تومانی را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید در یکی از شعب این موسسه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمنا به منظور درخواست این وام ایجاد خواب سپرده اهمیت دارد، حداقل میانگین حساب مورد نظر برای این تسهیلات سه ماه اعلام شده است. از آنجایی که مخاطب اصلی وام مذکور مشاغل هستند، به منظور دریافت آن باید اعتبار شغلی، جواز کسب و پروانه فعالیت داشته باشند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۶۰ ماه اعلام شده است.

با توجه به سقف مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان قسط ۱۳ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۳۹۲ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به ۷۸ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۴۹۲ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۸۲۸ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۴۹۲ تومان خواهد بود.

افرادی واجد شرایط درخواست و دریافت وام مذکور، امکان مراجعه به وبسایت رسمی موسسه اعتباری ملل و چگونگی افتتاح حساب و درخواست تسهیلات را دارند.

نگاهی به تاریخچه موسسه مالی و اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل سال ۱۳۸۵ توانست موافقت اصولی بانک مرکزی را به دست آورد و سال ۱۳۹۰ به عنوان موسسه مالی و اعتباری سهامی عام ثبت شود. این مجموعه در قالب افتتاح حساب و سود علی الحساب، خدمات ارزی و بانکداری الکترونیک به مشتریان واجد شرایط خود خدمات ارائه می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: