فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان

تاخیر ۴ ماهه صندوق بازنشستگی در واریز حقوق برخی فرهنگیان بازنشسته!

تاخیر ۴ ماهه صندوق بازنشستگی در واریز حقوق برخی فرهنگیان بازنشسته!
کدخبر : 588146

بر خلاف ادعای برقراری و پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته در سال جاری، این صندوق برای آن دسته از فرهنگیانی که در شهریور ماه امسال بازنشسته‌ شده‌اند در اوایل آذر ماه جاری این پیامک را ارسال کرده است «با سلام، مدارک برقراری حقوق بازنشستگی شما دریافت شد! صندوق بازنشستگی کشوری»

به گزارش شما واقتصاد : بر خلاف ادعای برقراری و پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته در سال جاری، این صندوق برای آن دسته از فرهنگیانی که در شهریور ماه امسال بازنشسته‌ شده‌اند در اوایل آذر ماه جاری این پیامک را ارسال کرده است «با سلام، مدارک برقراری حقوق بازنشستگی شما دریافت شد! صندوق بازنشستگی کشوری»

جای این سؤال جدی از مسؤلان صندوق بازنشستگی کشوری وجود دارد که چرا باید با وجود گذشت بیش از ۳ ماه از تاریخ بازنشستگی فرهنگیان عزیز و زحمت‌کش این کشور، پیامک «دریافت مدارک برقراری حقوق بازنشستگی» تازه در آذر ماه برای این فرهنگیان ارسال شود در حالیکه مسؤلان این صندوق، مدعی پرداخت حقوق بازنشستگی آنها از مهر ماه بوده‌اند!

ارسال چنین پیامکی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری در آذر ماه به معنای آن است که این دسته از فرهنگیان بازنشسته در آذر ماه جاری نیز هیچ حقوقی دریافت نخواهد کرد و نخستین حقوق بازنشستگی آنها از سوی صندوق بازنشستگی با ۴ ماه تاخیر در دی ماه آینده پرداخت خواهد شد!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: