وام | وام فوری و بدون ضامن | وام فوری

اگر وام می خواهید بشتابید | گرفتن فوری و بدون ضامن از این طریق

اگر وام می خواهید بشتابید | گرفتن فوری و بدون ضامن از این طریق
کدخبر : 588201

افرادی که تمایل به دریافت وام فوری و بدون ضامن دارند، می توانند از طریق از کی وام بگیرند.

به گزارش شما واقتصاد : افرادی که تمایل به دریافت وام فوری و بدون ضامن دارند، می توانند از طریق از کی وام بگیرند. از کی وام درباره گرفتن وام فوری و بدون ضامن نوشت؛ شرایط دریافت وام فوری و بدون ضامن فراهم کرده است. در طرح‌های اعتباری ازکی‌وام با ارایٔه یک برگ چک صیادی بنفش به عنوان ضمانت می‌توانید تا سقف ۷۵ میلیون تومان وام فوری و بدون ضامن بگیرید و اقساطی خرید کنید. طرح‌های اعتباری ازکی‌وام کمترین هزینه عملیات را دارد که هنگام خرید اعتباری پرداخت می‌شود.

ثبت‌نام در ازکی‌وام

در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کنید و پس از ورود اطلاعات لازم، درخواست اعتبار دهید.

اعتبارسنجی و بارگذاری مدارک

ابتدا با انجام اعتبارسنجی، خوش‌حسابی شما در سیستم بانکی بررسی می‌شود، پس از آن شما مدارک موردنیاز را بارگذاری می‌کنید. ما هم ازطریق تماس تلفنی و پیامک، نتیجه را به شما اطلاع می‌دهیم.

تحویل مدارک

لازم است برخی مدارک را به‌صورت نسخه‌ی فیزیکی تحویل دهید. در استان‌های تهران و البرز نماینده‌ی ازکی‌وام این مدارک را از شما تحویل می‌گیرد و در دیگر استان‌ها شما آن‌ها را با پست ارسال می‌کنید.

افزایش اعتبار و خرید

حداکثر تا ۳ روز پس از تحویل مدارک، اعتبار شما افزایش می‌یابد؛ حالا می‌توانید با این اعتبار، از فروشگاه‌ها و سایت‌های همکار ازکی‌وام به‌صورت قسطی خرید کنید.

در ازکی‌وام، علاوه‌بر دریافت اعتبار و خرید اعتباری می‌توانید با درگاه نقدی ازکی‌وام نیز بدون نیاز به اعتبار، خرید کنید و بخشی از پول خرید خود را بازگردانید. در این صورت می‌توانید با مبالغ بازگشت داده شده، مجدد خرید کنید. با هر خرید از فروشگاه‌های دارای بازگشت وجه، تا سقف ۲۰ درصد از مبلغ خریدتان را به کیف پول شما بر می‌گردد و سبد خریدتان را بزرگ‌تر می‌کنید!

برای اطلاعات بیشتر به سایت از کی وام به آدرس https://azkivam.com/ مراجعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: