قیمت خودرو وارداتی

جدیدترین قیمت خودرو وارداتی اعلام شد | جدول قیمت خودرو وارداتی

جدیدترین قیمت خودرو وارداتی اعلام شد | جدول قیمت خودرو وارداتی
کدخبر : 588226

امروز شنبه 11 آذر قیمت خودرو وارداتی اعلام شد. براساس قیمت های اعلام شده، خودروچانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ مدل 2023 با کارکرد صفر به قیمت ۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰معامله شد.

به گزارش شما و اقتصاد:   امروز شنبه قیمت خودرو وارداتی اعلام شد.  قیمت خودرو وارداتی در ایران نوسان دارد.  قیمت خودرو وارداتی در کشورمان از اهیمت ویژه ای برخوردار است. قیمت خودرو وارداتی، بر روی خودرهای داخلی تاثیر دارد.  در ادامه جدیدترین قیمت خودرو وارداتی را میخوانید. 

 

تغییر قیمت خودرو وارداتی امروز شنبه ۱۱ آذر

چانگان و هونگچی H۵ از خودروهای وارداتی چینی ۲۰۲۳ هستند که چندماهی از واردات آنها توسط خودروسازی های سایپا و بهمن موتور می‌گذرد. بر اساس لیست قیمت خودروهای وارداتی، قیمت خودرو چینی چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ حوالی یک میلیاردو۳۷۵ میلیون تومان است. همچنین قیمت نمایندگی سایپا برای این مدل یک میلیاردو۲۷۴ میلیون شده است. قیمت چانگان وارداتی مدل CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ هم یک میلیاردو ۴۷۵ میلیون اعلام شده است. قیمت هونگچی H۵ هم ۲ میلیاردو۶۲۰ میلیون تومان ارزشگذای شده است.

قیمت پایه هونگچی خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است این قیمت علی‌الحساب است و پس از آن هزینه‌هایی از جمله عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

برند مدل کارکرد  قیمت
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ ۲۰۳۲ صفر ۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ ۲۰۳۲ صفر  ۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ ۲۰۳۲ صفر(قسمت نمایندگی) ۱,۲۷۴,۱۳۲,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ ۲۰۳۲ صفر(قسمت نمایندگی) ۱,۱۴۳,۴۸۸,۰۰۰
هونگچی H۵ ۲۰۳۲ صفر(قسمت نمایندگی) ۲,۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: باما

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: