قیمت سکه و طلا | پیش بینی قیمت سکه و طلا

اخبار اقتصادی | پیش بینی قیمت سکه و طلا ۱۲ آذر ۱۴۰۲

اخبار اقتصادی | پیش بینی قیمت سکه و طلا 12 آذر 1402
کدخبر : 588233

در مقاله زیر یک پیش بینی درباره قیمت سکه و طلا در 12 آذر 1402 را می خوانید.

به گزارش شما و اقتصادقیمت طلا و سکه در کشور ما دچار نوسان است. قیمت طلا و سکه در بسیاری از کسب و کار ها تاثیر دارد، به همین دلیل قیمت طلا و سکه از اهمیت ویژه ای بر خور دار است. در ادامه پیش بینی قیمت سکه و طلا برای فردا یک شنبه ۱۲ آذر را میخوانید. 

 

پیش بینی قیمت سکه و طلا ۱۲ آذر ۱۴۰۲

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت:قیمت اونس جهانی درمعاملات امروز با 31 دلار افزایش به رقم بی سابقه 2072 دلار رسید در ایران هم قیمت طلا سکه به دلیل افزایش اونس جهانی از روز پنج شنبه به روند صعودی خود ادامه داده است.

شربیانی خاطر نشان ساخت قیمت اونس جهانی ،نوسان نرخ ارز و میزان تقاضا در بازار از عوامل تعیین کننده قیمت طلا و سکه در روزهای آینده خواهند بود اما فردا به نظر می رسد به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی و ثابت ماندن اونس قیمت طلا و سکه در همین محدوده در نوسان خواهد بود.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 170هزار تومان افزایش، قیمت سکه طرح قدیم با 250 هزار تومان افزایش ،قیمت نیم سکه با 100 هزار تومان افزایش، ربع سکه با 100 هزار تومان افزایش و سکه های گرمی بانک مرکزی نیز با 50 هزار تومان افزایش، و هر گرم طلای 18عیار نیز با 24 هزار تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه داد و ستد می شود.

منبع : سایت طلا 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: