بیمه معلم

پخش زنده برنامه‌های گرامیداشت همایش بیمه و توسعه ۱۴۰۲

پخش زنده برنامه‌های گرامیداشت همایش بیمه و توسعه 1402
کدخبر : 588312

برنامه‌های گرامیداشت سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه» به صورت زنده پخش خواهد شد.

سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه (تکافل، حکمرانی، فناوری‌های نوین)» روزهای ۱۲ و ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با ارائه برنامه‌های علمی و تخصصی متنوع برگزار خواهد شد.

در نوبت صبح روز یکشنبه ۱۲ آذرماه، مراسم افتتاحیه همایش و سخنرانی میزبانان و میهمانان ویژه داخلی و بین‌المللی اعم از اساتید، صاحب‌نظران و مدیران ارشد حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی از کشورهای مالزی، اندونزی، امارات متحده عربی و ترکیه انجام خواهد شد. در دومین روز از برگزاری این رویداد و همزمان با روز ملی بیمه نیز، در نوبت صبح، سخنرانی‌های علمی با حضور مقامات کشوری، مدیران ارشد صنعت بیمه و میهمانان ویژه بین‌المللی برگزار و کلیه برنامه‌های گرامیداشت نوبت صبح روزهای ۱۲ و ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ جهت بهره‌برداری مخاطبان به صورت زنده پخش خواهد شد.

مخاطبان گرامی جهت مشاهده برنامه‌های گرامیداشت سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه می‌توانند از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ روزهای ۱۲ و ۱۳ آذرماه به نشانی Https://live.irc.ac.ir مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: