فال حافظ | فال حافظ فردا

فال حافظ | فال حافظ بر اساس ماه تولد

فال حافظ | فال حافظ بر اساس ماه تولد
کدخبر : 588441

فال حافظ فردا سه شنبه 14 آذر 1402 را در زیر بخوانید.

به گزارش شما و اقتصاد : یکی از روش های پیشگویی سرنوشت فال حافظ است. فال حافظ بین ایرانی ها جایگاه ویژه ای دارد. فال حافظ براساس اشعار حافظ شاعر بزرگ ایرانی است. بسیار از ایرانی برای نیت ها و خواسته های دل شان به فال حافظ رجوع می کنند. در ادامه فال حافظ فردا سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ را در زیر بخوانید. 

 

فروردین

 

آن که از سنبل او غالیه تابی دارد
باز با دلشدگان ناز و عتابی دارد
از سر کشته خود می‌گذری همچون باد
چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد

تعبیر:
گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دست ندهید. دل خسته‌ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد.

 

اردیبهشت

سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی
گفت بازآی که دیرینه این درگاهی
همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان
پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی

تعبیر:
با به‌کارگیری عقل و درایت به نتیجه مطلوبی خواهید رسید. از تصمیمات عجولانه و در لحظه خودداری کنید و در انجام کارهای بزرگ، با افراد متخصص و مورد اعتماد مشورت کنید. تنهایی نمی‌توانید از موانعی که سر راه قرار دارد عبور کنید، غرور را رها کنید و برای دستیابی به آرزوها و اهداف خود تلاش کنید.

 

خرداد

سلیمی منذ حلت بالعراق
الاقی من نواها ما الاقی
الا ای ساروان منزل دوست
الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر:
گاهی اوقات در زندگی حوادث و اتفاقاتی روی می دهد که در زندگی انسان تحولاتی ایجاد می نماید. اکنون که به طور کاملا تصادفی تو با این اتفاق خجسته در زندگیت روبرو شده است، آن را به فال نیک بگیر و فرصت را غنیمت شمر و نیت خود را عملی گردان که صلاح تو در این است.

 

تیر

دوش رفتم به در میکده خواب آلوده
خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده
آشنایان ره عشق در این بحر عمیق
غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده

تعبیر:
قصد انجام کاری دارید، با گام های استوار و همت عالی قدم در مسیر بگذارید و همواره به یاد خداوند باشید. خلوص نیت داشته باشید و صداقت به خرج دهید. مراقب تصمیمات خود باشید. از سختی ها نهراسید و با تلاش و پشتکار جلو بروید تا به هدف برسید.

 

مرداد

ای قبای پادشاهی راست بر بالای تو
زینت تاج و نگین از گوهر والای تو
آفتاب فتح را هر دم طلوعی می‌دهد
از کلاه خسروی رخسار مه سیمای تو

تعبیر:
شایستگی‌های زیادی دارید و هر چه به دست آورده‌اید در شان و لیاقت شماست. انسان خوش اقبالی هستید که پیروزی‌های پی در پی به دست می‌آورید. همای سعادت روی شانه‌های شما نشسته و محبوب خلق هستید. از عقل و درایت زیادی برخوردارید و خواسته های دل تان زود برآورده می‌شود.

فال حافظ

شهریور

ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند
مشتاقم از برای خدا یک شکر بخند
طوبی ز قامت تو نیارد که دم زند
زین قصه بگذرم که سخن می‌شود بلند

تعبیر:
دلتنگ کسی هستی که در دلت جایگاه ویژه ای دارد و هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمیتواند جای او را برای شما پر کند، دلت حتی برای یک لبخند او نیز تنگ شده است. ان‌شاءالله که به زودی دلتنگیتان بر طرف شود.

 

مهر

سال‌ها دفتر ما در گرو صهبا بود

رونق میکده از درس و دعای ما بود

دل چو پرگار به هر سو دورانی می‌کرد

واندران دایره سرگشته پا بر جا بود

تعبیر :

از سرگردانی خسته شده‌ای. اکنون وقت آن است که برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی و از این شاخه به آن شاخه پریدن دست برداری تا به آرزوهایت برسی.

 

آبان

اگر شراب خوری جرعه‌ای فشان بر خاک
از آن گناه که نفعی رسد به غیر چه باک
 برو به هر چه تو داری بخور دریغ مخور
که بی‌دریغ زند روزگار تیغ هلاک

تعبیر:
به دیگران کمک کن تا در صورت نیاز به یاری تو بشتابند. فقط به فکر منفعت خودت مباش و سود دیگران را نیز در نظر بگیر. حسرت گذشته‌ها را خوردن و حرص زدن برای آینده فقط امروز تو را تلخ می‌کند پس از زندگی لذت ببر و خود را گرفتار غم‌های بیهوده نساز.

 

آذر

ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز
عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز
از طعنه رقیب نگردد عیار من
چون زر اگر برند مرا در دهان گاز

 تعبیر:
قدر موقعیت‌ خوب خود را در زندگی بدات ونسبت به دیگران مهربان و متواضع باش. برای گذر از سختی ها و رسیدن به اهداف با گام های استوار قدم برداشته و از کنایه و طعنه‌های حسودان هراسی نداشته باش.

 

دی

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید
گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز
گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

تعبیر:
با کسی گفتگویی داشته‌ای که از بابت آن ناراحت و دلگیر شده‌ای ولی صبر کن که او از گفته خود پشیمان خواهد شد و به سوی تو بازخواهد گشت و همیشه در خاطر داشته باش که روزگار به یک پایه نمی‌چرخد.

 

بهمن

من که از آتش دل چون خم می در جوشم
مهر بر لب زده خون می‌خورم و خاموشم
قصد جان است طمع در لب جانان کردن
تو مرا بین که در این کار به جان می‌کوشم

تعبیر:
انسانی بسیار صبور و خوددار هستی. از درون پرهیاهوی شما و سوز و گدازی که در دل داری هیچ کس باخبر نیست. خودت هم خوب می دانی که قصد انجام کار بسیار بزرگی را داری، پس سختی راه امری است عادی، چرا که هرچه هدف بزرگتر باشد، رسیدن به آن سخت تر است، اما از لطف و مرحمت خدا غافل مشو چرا که او در انجام این کار تو را یاری خواهد کرد.

 

اسفند

حالیا مصلحت وقت در آن می‌بینم
که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینم
جام می گیرم و از اهل ریا دور شوم
یعنی از اهل جهان پاکدلی بگزینم

تعبیر:
افراد دورو و بداندیش شما را احاطه کرده اند، سعی کنید تا آن جا که امکان دارد از آن ها دور شوید. نشست و برخاست با این افراد باعث گرفتاری و سختی‌های زیادی خواهد شد. برای رسیدن به آرامش دل از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل داشته باشید. در برابر سختی و رنج صبوری پیشه کنید که به زودی روزهای سخت به پایان خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: