مسکن | قیمت مسکن

قیمت مناسب مسکن در این منطقه حیرت انگیز است

قیمت مناسب مسکن در این منطقه حیرت انگیز است
کدخبر : 588593

در این گزارش به بررسی قیمت خرید خانه در شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش شما اقتصاد : یکی از بزرگترین بازارهای جهان است و تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. عواملی مانند نرخ بهره، تورم، درآمد مردم، تغییرات جمعیتی، تغییرات قوانین و مقررات، تغییرات در بازار سرمایه و سیاست‌های دولتی می‌توانند بر بازار مسکن تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، افزایش نرخ بهره می‌تواند باعث کاهش تقاضا برای خرید مسکن شود، در حالی که کاهش نرخ بهره می‌تواند باعث افزایش تقاضا و قیمت مسکن شود. همچنین، تورم می‌تواند باعث افزایش قیمت مسکن شود و درآمد مردم نیز می‌تواند بر توانایی آن‌ها در خرید مسکن تأثیر بگذارد. در نهایت، تغییرات در قوانین و مقررات می‌تواند باعث تغییرات در بازار مسکن شود، به عنوان مثال، تغییرات در مالیات مسکن می‌تواند باعث کاهش یا افزایش تقاضا و قیمت مسکن شود.

گر قصد خرید خانه در مناطق مختلف تهران را دارید،گزارش امروز ما را از دست ندهید.

آپارتمانی ۷۰ در مجیدیه درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته و یک اتاق خواب داشته باشد، معادل ۷ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۲۰ سله در مجیدیه با متراژ ۷۴ متر و یک اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در حکیمیه با متراژ ۱۴۷ متر و سنی معادل ۴ سال درحالی که این واحد سه خوابه است معادل  ۱۰ میلیاردو ۲۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در هروی با متراژ ۱۲۰ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۱۴ میلیارد تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در تهرانپارس غربی را دارید،با سرمایه ۱۵ میلیارد تومان میتوانید واحدی ۱۰ ساله با متراژ ۱۴۵ متر را خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در تهرانپارس شرقی با متراژ ۸۸ متر نوساز درحالی که این واحد دو خوابه است معادل  ۱ میلیاردو ۹۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در  جشنواره با متراژ ۸۲ متر که نوساز است، به سرمایه‌ای معادل ۲ میلیاردو ۴۶۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۱۰۱ متری  در جشنواره درحالی که نوساز است و دو اتاق خواب دارد، معادل ۳ میلیاردو ۳۰ میلیون تومان ارزش دارد.توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در مناطق مختلف تهران برای فروش گذاشته شده، تیتر کوتاه دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: