سهام عدالت | واریز سهام عدالت

خبر جدید از سهام عدالت | خدمات سهام عدالت رایگان انجام می‌شود

خبر جدید از سهام عدالت | خدمات سهام عدالت رایگان انجام می‌شود
کدخبر : 588657

مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان سهام عدالت با سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی شهروندان اقدام به برداشت از حساب و یا سوء استفاده از حساب‌های بانکی افراد می‌کنند.

به گزارش شما واقتصاد : ارسال پیامک پیامک سهام عدالت از سوی مجرمان برای سرقت اطلاعات حساب بانکی شهروندان است.به گزارش منیبان به نقل از رکنا، سرهنگ علی حسینی گفت : مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان سهام عدالت با سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی شهروندان اقدام به برداشت از حساب و یا سوء استفاده از حساب‌های بانکی افراد می‌کنند.

با کلیک کاربر روی لینک ارسال شده، دستگاه قربانی هک شده و کلاهبرداران می‌توانند به پیامک‌های دریافتی و لیست مخاطبین دسترسی پیدا کنند. در ادامه، علاوه بر دسترسی به رمزهای پویا به منظور خالی کردن حساب بانکی، پیامک جعلی را به تمامی مخاطبان قربانی ارسال می‌کنند.

به گفته او پیامک‌های معتبر با سرشماره مخصوص ارسال می‌شوند. پیامک‌های حاوی لینک با سرشماره‌های شخصی، بدون شک پیامک جعلی و کلاهبرداری است.

مشاور رئیس سازمان بورس نیز در همین ارتباط گفت:برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی نیست و ذی نفعان اخبار مرتبط با این موضوع را فقط از مبادی رسمی پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: