چند تفاهم‌نامه با سازمان ملی زمین و مسکن منعقد شد؛

هم‌افزایی بانک مسکن برای توسعه بخش مسکن کشور

هم‌افزایی بانک مسکن برای توسعه بخش مسکن کشور
کدخبر : 588707

بانک مسکن و سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی چندین تفاهم نامه همکاری با موضوع قراردادهای مشارکتی برای ساخت مسکن با استفاده از ظرفیت شرکت های زیرمجموعه بانک مسکن امضا کردند.

این تفاهم‌نامه در راستای تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و پیشبرد سیاست‌های دولت در توسعه بخش مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن منعقد شد.

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه ها با اشاره به اهمیت پیشبرد نهضت ملی مسکن به عنوان اصلی ترین شعار دولت گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل دوجانبه بتوانیم کار بزرگی را در تحقق طرح نهضت ملی مسکن انجام دهیم و دغدغه دولت محترم در رفع مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه را رفع کنیم.

وی افزود: همانند گذشته، ظرفیت گردش مالی بانک مسکن برای ساخت و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن به کارگیری می شود تا بتوانیم با تمام ظرفیت ها بدون چشم‌داشت در راستای پیشرفت پروژه ها و تحقق اهداف دولت خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به عملکرد مثبت و ظرفیت‌های شرکت های تابعه بانک بیان کرد: شرکت های زیر مجموعه بانک مسکن نیز همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های بانک عزم خود را برای اجرای سیاست های دولت مردمی در توسعه بخش مسکن و رشد اقتصادی کشور جزم کرده اند.

ارسلان مالکی رئیس سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی نیز ضمن قدردانی از خدمات بانک مسکن گفت: پیش از این نیز همکاری مستمری میان سازمان و بانک مسکن در توسعه مسکن و رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه وجود داشته و خرسندیم که با امضای این تفاهم‌نامه‌ها، تعامل دوجانبه با بانک مسکن افزایش می یابد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن که دغدغه دولت سیزدهم و نظام جمهوری اسلامی است، بتوانیم در تامین سرپناه مردم موثر عمل کنیم.

آخرین بروزرسانی ۱۴۰۲/۹/۱۵

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: