گل محمدی | درویش

اتحاد درویش و گل‌محمدی برای فرار از برکناری

اتحاد درویش و گل‌محمدی برای فرار از برکناری
کدخبر : 588709

لحظاتی بعد از شعارهای تند و توهین‌آمیز طرفداران پرسپولیس، میکروفن و دوربین خبرنگاران مقابل دو متهم اصلی شکست بالا آمد: یحیی گل‌محمدی و رضا درویش.

به گزارش شما اقتصاد : شعارها به قدری آمیخته به توهین بود که پیش از مصاحبه با مدیرعامل پرسپولیس، خبرنگاران شرم طرح پرسش در مورد آنها را داشتند و تصور می‌کردند که احتمالا رضا درویش به تندی در خصوص وضعیت سکوها صحبت خواهد کرد و شاید حتی پایان کار خود را هم روی صندلی مدیرعاملی اعلام کند. در همین حال شایعات کانال‌های تلگرامی حاکی از آن بود که یحیی گل‌محمدی در رختکن با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی کرده است.

این موارد شاید در حال حاضر بعید به نظر برسند اما یک اتفاق معمول در واکنش به وضعیت سکوهای روز گذشته است. بعد از اینکه ببینید طرفدارانی که چند ماه پیش سه جام را با عبور از همه مدعیان به آنها هدیه دادید، به این شکل علیهتان شعار می‌دهند، توهین می‌کنند و حتی بطری می‌اندازند، شما را به هر تصمیم هیجانی و اشتباه وامی‌دارد اما نه زمانی که مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس باشید و بخواهید هرجور شده جایگاه خود را حفظ کنید.

صورت سرخ درویش حاکی از یک ناراحتی و غمگینی اساسی در وجود او داشت اما حتی اگر نقدی به جملات و محتوای نظرات مدیرعامل پرسپولیس وارد باشد، نحوه رویارویی او با رسانه‌ها جای هیچ حرف و حدیثی ندارد. درویش علاوه بر یحیی گل‌محمدی و بازیکنان، حواسش جمع بود که حتی از گئورگی گولسیانی هم حمایت کند چرا که به خوبی می‌داند برای بقا روی نیمکت باید هرطور شده رابطه خود را با بازیکنان بهبود بخشد.

او در مورد شعارهای تند هواداران پرسپولیس نیز نظر جالبی داشت و گفت که آنها در سرما برای حمایت از تیم آمدند و پیروزی را در دسترس می‌دیدند و به همین خاطر زمانی که برد از دست رفت، عصبانی شدند و شعار دادند. نوعی بی تفاوتی و چشم‌پوشی که عینا در ماجرای نامه سرگشاده و جنجالی بازیکنان علیه مدیرعامل نیز دیده و در نهایت به پایان حواشی منجر شد.

در همان لحظات یحیی گل‌محمدی راهی اتاق کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه آزادی شده بود تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. اغلب سوالات از یحیی گل‌محمدی انتقادی بود و حتی در بعضی موارد به زعم گل‌محمدی، با خط و ربط خاص طرح می‌شد. اما به جز یک جر و بحث، سرمربی پرسپولیس با آرامش به تمام سوالات پاسخ داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: