بازار خودرو | خودرو | قیمت خودرو

وزارت صمت از جان بازار خودرو چه می خواهد؟ | بلایی که سر بازار خودرو آمد

 وزارت صمت از جان بازار خودرو چه می خواهد؟ | بلایی که سر بازار خودرو آمد
کدخبر : 588735

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:در حالی به پایان سال نزدیک می شویم که اراده ای در وزارت صمت و دولت برای واردات و ساماندهی بازار خودرو نمی بینیم.

به گزارش شماواقتصاد: اوضاع بازار خودرو همچنان درهم است و عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره اوضاع بازار خودرو هشدار داد وی درباره بازار خودرو  گفت:در حالی به پایان سال نزدیک می شویم که اراده ای در وزارت صمت و دولت برای واردات و ساماندهی بازار خودرو نمی بینیم.

الهویردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی افزود:واردات خودروهای صفرو کار کرده با قید دو فوریت به مجلس داده شد وبه تصویب رسید ولی متاسفانه وزرای صنعت در این زمینه کوتاهی کردند.

وی با اشاره به اینکه گام ها کوچکی درزمینه خودرو برداشته شده و کافی نیست تصریح کرد:مردم همچنان گلایه مند هستند و بنظر می رسد وزارت صمت در گرو خوردو سازان و مافیایی قرار گرفته که در پشت مساله ایستادند و دستشان در جیب مردم است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن در خصوص کمبود ارز برای واردات خودرو گفت: همه این مسایل قابل حل است ، با مدیریت و یا ارزی که دراختیار مردم است دولت می تواند واردات انجام دهد اما شاهدیم بهانه می آورند.

دهقانی نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد:‌قانونی که درمجلس درعرض دو الی ۳ روز تصویب شد وبه تایید شورای نگهبان رسید، بیش از ۸ ماه است معطل مانده تا آیین نامه اجرایی آن  توسط دولت نوشته شود در حالی که برای نوشتن آیین نامه یک قانون مشخص، تنها دو ساعت وقت لازم است لذا این رفتارها تنها وقت کشی وطفره رفتن از اجرای قانون است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: