بازار خودرو | فروش فوق‌العاده ایران خودرو

آغاز فروش فوق‌العاده ایران خودرو | با قیمت کارخانه صاحب خودرو شوید

آغاز فروش فوق‌العاده ایران خودرو | با قیمت کارخانه  صاحب خودرو شوید
کدخبر : 589152

فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد.

به گزارش شما واقتصاد : پیش‌فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

در همین راستا شرایط جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو در آذرماه اعلام شده است. موعد تحویل این طرح ۹۰ روزه و ویژه متقاضیان عادی و نمایندگی‌هاست.

شرایط ثبت نام اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۲

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به دنا اتوماتیک است. متقاضیان می‌توانند کل مبلغ یعنی ۶۹۱ میلیون را یکجا پرداخت کنند و خودروی خود را ۹۰ روز دیگر تحویل بگیرند. اما اگر ثبت نام اقساطی دنا اتومات را انتخاب کنید باید ۳۵ الی ۴۰ درصد را به عنوان پیش پرداخت واریز و خودرو را فروردین و اردیبهشت ماه تحویل بگیرید.

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند؟

فراخوان ثبت نام دنا اتوماتیک پلاس ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت زمستان ۱۴۰۲ شناخته شدند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام دنا

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: