• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • بیمه
  • بازدید معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران از دستاوردهای شرکت داروسازی فارماشیمی در دومین رویداد آموزشی نظام پزشکی کشور

بیمه سلامت

بازدید معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران از دستاوردهای شرکت داروسازی فارماشیمی در دومین رویداد آموزشی نظام پزشکی کشور

بازدید معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران از دستاوردهای شرکت داروسازی فارماشیمی در دومین رویداد آموزشی نظام پزشکی کشور
کدخبر : 589205

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران از دستاوردهای شرکت داروسازی فارماشیمی در دومین رویداد آموزشی نظام پزشکی کشور بازدید نمود .

 دومین رویداد آموزشی نظام پزشکی کشور از تاریخ ۱۵ الی ۱۷ آذر ماه در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد گفتنی است جمعی از پرسنل و مدیران این شرکت با حضور در این همایش به معرفی محصولات شرکت و تبادل نظر اطلاعات با پزشکان در این همایش پرداختند . 

 در این همایش تخصصی، شاهد حضور فعال نمایندگان شرکت داروسازی فارماشیمی بودیم که با ارائه‌ی محصولات نوآورانه و کیفیت بالا، در صدد جلب نقطه‌ نظرات و توجه‌ حاضران و متخصصان حوزه پزشکی بودند. 

این شرکت به عنوان یکی از پویاترین نهادهای دارویی کشور، با معرفی فناوری‌ها و تحقیقات پیشرفته خود، ارتقاء سطح توسعه و تحول در عرصه سلامت را مد نظر دارد.در بستر همایش‌ها، نشست‌ها و گفتگوهای علمی این رویداد، داروسازی فارماشیمی نقش فعّالی در ارتقاء دانش فنی و انتقال فناوری به عنوان یکی از پیشگامان حوزه داروسازی ایفا کرد. از زبان تخصص و بهره‌مندی از توانایی‌های علمی و فناورانه، این شرکت به ارتقاء سطح سلامت عمومی و ارتقاء بهداشت عموم مردم پرداخت. 

لازم به ذکر است دکتر رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران نیز با حضور در این رویداد پزشکی از غرفه شرکت داروسازی فارماشیمی بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت قرار گرفت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: