حقوق معلمان

این معلمان ۶ ماه است که حقوق نگرفته اند!

این معلمان ۶ ماه است که حقوق نگرفته اند!
کدخبر : 589389

معلمین خرید خدمات ۶ ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند.

به گزارش شماواقتصاد: نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معلمین خرید خدمات ۶ ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند. به خدا قسم این رفتار در شأن این عزیزان و معلمان حق‌التدریس که به ناحق از حضور در کلاس درس محروم شده‌اند نیست.

معین الدین سعیدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، بیان کرد: تصور کنید فرزندی دارید که در محروم‌ترین مناطق آموزشی هفته‌ای ۵ روز و به صورت تمام وقت به انجام وظیفه خطیر معلمی مشغول است. سال‌ها است تلاش‌های این معلم گرانقدر برای تبدیل وضعیت به جایی نرسیده است و حقوقش همان حقوق حداقلی است و مشکلات عدیده بیمه‌ای نیز همواره او را در برابر زن و فرزند شرمنده می‌سازد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این میان وعده مسئولین برای امنیت شغلی و تبدیل وضعیت پیشکش، حتی حقوق بخور و نمیرش ۶ ماه است پرداخت نشده است. شما اگر پدر چنین فرزندی بودید اینگونه خاموش می‌نشستید؟ معلمین خرید خدمات ۶ ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند. به خدا قسم این رفتار در شأن این عزیزان و معلمان حق‌التدریس که به ناحق از حضور در کلاس درس محروم شده‌اند نیست. چرا تلنگری به وجدان‌های من و شما زده نمی‌شود؟

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: