افزایش حقوق بازنشستگان | همسان‌سازی

اعلام دقیق افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان| جزییات

اعلام دقیق افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان| جزییات
کدخبر : 589498

درصد دقیق افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان اعلام شد.

به گزارش شما و اقتصاد: افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان یکی از مصوبات شورای عالی کار است، که هر ساله در دستور کار قرار می‌گیرد. حقوق بازنشستگان و کارمندان با این تورم حاکم در جامعه کفاف زندگی بازنشستگی را نمی‌دهد؛ این موضوع باعث نگرانی خانواده‌های بازنشسته شده است. حقوق بازنشستگان طبق قرار هر ساله باید با توجه به تورم و شرایط حاکم بر جامعه افزایش یابد. آخرین خبر‌ها درباره حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق بازنشستگان را درادامه خبر دنبال کنید. 

 رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش‌بینی ما رشد متوسط ۱۸درصدی حقوق کارمندان شاغل دولت است. رشد متوسط یعنی آن‌هایی که درآمدشان در سطوح بالاتر قرار دارد رشد کمتر و آن‌هایی که درآمدشان در سطوح پایین‌تر قرار دارد رشد بیشتری دارد.

 

،منظور افزوده است: اگر رشد متوسط ۱۸درصد را با توسل به روش‌های تورمی افزایش دهیم به نفع مردم نخواهد بود. این رقم رشد اثرات تورمی نخواهد داشت، ما مکلف هستیم به تورم تک رقمی برسیم

 

خبر مهم معاون رییسی از افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳

به گزارش عرشه آنلاین، منظور گفت: دولت ۵۰ همت را برای همسان‌سازی بازنشستگان در بخش دوم لایحه بودجه در نظر می‌گیرد.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نگرانی اصلی درباره بازنشستگان بوده که از زمان تصویب برنامه هفتم توسعه موضوع همسان‌سازی مطرح شد. دیروز در جلسه کمیسیون تلفیق گفتیم که این موارد در بخش مصارف است و ما هنوز به بحث حقوق بازنشستگان، مستمری‌بگیران و موارد اینچنینی ورود نکرده‌ایم اما با توجه به این‌که اعضای تلفیق تاکید داشتند که باید سقف اعتبارات مورد نیاز برای همسان‌سازی در مراحل اول لحاظ شود ما گفتیم که ۵۰ همت (۵۰ هزار میلیارد تومان) را پیش‌بینی می‌کنیم قطعا ۵۰ همت در مرحله دوم بودجه در مصارف تامین می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: