حقوق بازنشستگان | همسان‌سازی

اخبار بازنشستگان| آخرین جزییات از طرح افزایش حقوق بازنشستگان| افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید ؟

اخبار بازنشستگان| آخرین جزییات از طرح افزایش حقوق بازنشستگان| افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید ؟
کدخبر : 588604

جزییات طرح افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1403 مشخص شد.

به گزارش شما و اقتصاد: افزایش حقوق بازنشستگان چندیست که مورد بحث قرار گرفته است. مجلسی ها هر چند وقت یک بار بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان را پیش میکشند ولی به جایی نمیرسد. حقوق بازنشستگان نسبت به تورم امروز کفاف زندگیشان را نمیدهد.حقوق بازنشستگان مساله بسیار با اهمیتی است که امیدواریم برای آن راه چاره ای اندیشیده شود.

قالیباف در برنامه بدون توقف گفت: یکی از مشکلات بازنشستگان این است که دولت بدهی‌اش را به سازمان تأمین اجتماعی در زمان مناسب پرداخت نکرده و ما در مجلس در یک سال ۹۰ هزار میلیارد تومان بخش دیون را به تأمین اجتماعی دادیم و یک مرحله حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را افزایش دادیم.

 

و این موضوع در صندوق‌های کشوری و لشکری هم متفاوت بود، اکنون برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعم از صندوق‌های کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی در برنامه هفتم توسعه ۹۰ درصد حقوق بازنشستگان بدهیم تا این بخش را بتوان جبران کرد.

 

برنامه هفتم توسعه برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران است که از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان سال ۱۴۰۷ اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • لطیف جهانبانی

    نه دولت نه مجلس حرف شفافی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که بیش از ۴میلیون نفر است نزده اند
    نه دولت نه مجلس به قانون که مصوب کننده و اجرا کننده هستند اعتنایی نمیکنند بلکه همسو با یکدیگر عمل می‌کنند.۴میلیون نفر ۴ میلیون خانواده میانگین ۱۶ میلیون نفر منتظر نجات از سختی معیشت خود که در اثر تورم بوسیله دولت بوجود آمده هستند بی اعتنایی به آنها غیر قابل قبول است