خودرو | قیمت خودرو

پیش فروش ۲ خودروی محبوب از امروز آغاز شد | با قیمت کارخانه صاحب خودرو شوید

پیش فروش ۲ خودروی محبوب از امروز آغاز شد | با قیمت کارخانه صاحب خودرو شوید
کدخبر : 589886

جزییات طرح فروش فوق العاده خودرو فیدلیتی (طرح مادران) اعلام شد.

به گزارش شما واقتصاد : پیش‌فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای فرآیند ثبت‌نام و تکمیل وجه متقاضیان طرح جوانی جمعیت برای خودروی فیدلیتی پرایم در سامانه یکپارچه را تشریح کرد. این اطلاعیه به آن دسته از مشتریانی اختصاص دارد که نوبت آنها از سوی وزارت صمت آذر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

لذا متقاضیان می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۰ آذر تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه ۵ دی ماه سال جاری اقدام کنند.

بر اساس جدول مشتریانی که فیدلیتی پرایم خود را در هفته سوم اسفند تحویل گیرند مدل خودروی آنها ۱۴۰۲ و چنانچه هفته آخر اردیبهشت تحویل بگیرند، مدل خودروی آنها ۱۴۰۳ خواهد بود. بر اساس مفاد این اطلاعیه رنگ، موعد تحویل و نوع محصولات بر اساس ظرفیت، اولویت درخواست و واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌شود و انتخاب نوع رینگ بر اساس موجودی و توسط شرکت است.

خودرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: