استقبال گرم بازدید کنندگان از غرفه بانک پارسیان در نمایشگاه ایران ریتیل شو:

معرفی «زنجیره تامین کالاهای تند مصرف»، محصول جدید بانک پارسیان در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو

معرفی «زنجیره تامین کالاهای تند مصرف»، محصول جدید بانک پارسیان در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو
کدخبر : 590036

در نخستین روز از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی (IRAN Retail Show 2023 )، غرفه بانک پارسیان با ارائه محصولات متنوع مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

به گزارش شماواقتصاد: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (IRAN Retail Show ۲۰۲۳ )، از امروز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور پررنگ بانک پارسیان شروع به کار کرد.

IMG_20231223_173458_736

بانک پارسیان به منظور تامین مالی و افزایش فروش مشتریان هدف در زنجیره تامین کالاهای تند مصرف قصد دارد در این نمایشگاه از محصول جدید خود با نام "زنجیره تامین کالاهای تند مصرف" رونمایی کند.

این محصول تسهیلات اختصاصی ویژه ای را برای شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای ارائه  میکند.

از ویژگی های این طرح می توان به پرداخت تسهیلات با شرایط مطلوب به شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای که در حال حاضر مشتری بانک نبوده و یا فاقد فروش متمرکز نزد بانک هستند، مشروط به تمرکز گردش مالی کسب و کارشان از طریق اتصال دستگاه های کارتخوان / درگاه یا واگذاری چک های حاصل از فروش به حساب های ایشان نزد بانک پارسیان با شرایط تسهیلات بدو همکاری تا سقف 25% فروش متمرکز آتی ماهیانه در حساب قرض الحسنه جاری با بازپرداخت سه ماهه یکجا در سررسید، با امکان افزایش آن پس از دوره یاد شده تا سقف 85 % فروش متمرکز ، متناسب با ظرفیت اعتباری و معدن حساب ، اشاره کرد.

کالاهای تند مصرف به کالاهایی گفته می شود که در بازار به سرعت فروخته و مصرف می شوند .

بانک پارسیان با محصولات متنوع خود از جمله سامانه پارس (سامان اختصاصی مشتریان vip حقوقی و بانکداری شرکتی ، تسهیلات خرید دین ( پرداخت زودتر از موعد وجه چک های مشتریان) و سامانه بانکداری بازکبالت که شامل مجموعه ای از سرویس های مالی (مانند انتقا وجه ، صورتحساب و ....) و غیر مالی (تبدیل حساب به شبا ، استعلام شبا، تطبیق کد ملی و شماره حساب و....)  در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: