نونخ

«نونخ» از اول ماه مبارک رمضان در شبکه جدول پخش

«نونخ» از اول ماه مبارک رمضان در شبکه جدول پخش
کدخبر : 590279

سریال «نونخ» این روزها در چابهار در حال تصویربرداری است و گفته می شود سریالی از ابتدای ماه مبارک رمضان است.

به گزارش شماواقتصاد:فصل جدید سریال نُنخ پس از مدتی تصویربرداری در تهران وارد چابهار شد.

مهدی فرجی تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی گفت: این روزها تصویربرداری سریال در چابهار ادامه دارد و در تهران و کردستان نیز تصویربرداری خواهیم داشت.

وی همچنین به زمان پخش و حضور پررنگ بازیگران بومی و محلی در این فصل اشاره کرد و افزود: شروع پخش این سریال از ابتدای ماه مبارک رمضان و خوشبختانه در کنار بازیگران فصل های قبل از جمله حمیدرضا خواهد بود. آذرنگ، بازیگران بومی و محلی نیز به گروه اضافه شدند.

توجه به مسائلی مانند محیط زیست، میراث فرهنگی و مسائل قومیتی همچنان در دستور کار سعید آقاخانی و عوامل نونخ 5 است.

شنیده ها حاکی از آن است که فصل پنجم «نخ» با تنوع مکان های فیلمبرداری و توجه به مضامین جدید فیلمنامه، برگ برنده جدیدی را به مخاطب نشان خواهد داد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومان حاجی عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفسه خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هادیها بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاء الله شرواطی و ماشاء الله وربخش هستند. بازیگران این مجموعه تلویزیونی .

«نونخ» به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی در نوروز ۱۳۹۷ از شبکه یک پخش شد. «نونخ» در واقع مخفف نام شخصیت اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تا به امروز چهار فصل از این سریال در نوروز سال های 1398، 1399، 1400 و 1402 تولید و پخش شده است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: