عادل فردوسی پور| مراسم ملیکا محمدی

ویدئو | شرکت کردن عادل فردوسی پور در مراسم ملیکا محمدی

ویدئو | شرکت کردن عادل فردوسی پور در مراسم ملیکا محمدی
کدخبر : 590659

امروز در مراسم تشییع پیکر مرحومه ملیکا محمدی ، عادل فردوسی پور حضور داشت.

به گزارش شما و اقتصادعادل فردوسی‌ پور امروز در مراسم یادبود ملی‌پوش فوتبال زنان حضور داشت.پیکر «ملیکا محمدی» بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه «خاتون بم»؛ صبح یکشنبه (۱۰ دی ۱۴۰۲) با حضور ورزشکاران، مسئولان و دوستانش در استادیوم آزادی تهران تشییع شد. «ملیکا محمدی» ​​​​​​​ بر اثر سانحه رانندگی در ورودی شهر بم در سن ۲۳ سالگی دارفانی را وداع گفت. در این سانحه «بهناز طاهرخانی» و «زهرا خواجوی» هم‌تیمی‌هایش مجروح و راهی بیمارستان شدند. پیکر این بانوی جوان فوتبالیست پس از تشییع به درخواست خانواده اش برای تدفین و خاکسپاری به کشور آمریکا انتقال می‌یابد. شادروان «ملیکا محمدی» در آمریکا زندگی می‌کرد و برای حضور در تیم ملی فوتبال به ایران آمده بود.

عادل فردوسی‌پور هم یکی از حاضران این مراسم بود که در رویایی با مادر ملیکا محمدی بر شانه های عزادار این مادر گریان بوسه زد تا مقام مادر را مورد ستایش قرار دهد.

او پس از مراسم در گفتگویی کوتاه گفت: «آدم برای ذکر این مصیبت واژه کم می‌آورد. به خانواده ملیک محمدی تسلیت می‌گویم. حیف و صاود حیف که ملیکا برای اولین و آخرین بار اینگونه در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: