وام ضروری بازنشستگان | پرداخت وام

فوری آغاز ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان| جزئیات و نحوه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان

فوری آغاز ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان| جزئیات و نحوه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان
کدخبر : 590851

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در مرحله اول، وام ۳۰ میلیون تومانی به ۳۲ هزار نفر از واجدان شرایط، با توجه به اولویت‌بندی افرادی که ثبت‌نام کرده بودند، پرداخت شده است.

به گزارش شما و اقتصاد: سیستم ثبت‌نام آنلاین برای درخواست وام ضروری بازنشستگان کشوری راه‌اندازی شده و طی سال به صورت پیوسته فعال خواهد بود. این امکان به منظور تسریع در ارائه خدمات به بازنشستگان، به خصوص کسانی که نیاز ناگهانی به وام دارند، در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در مرحله اول، وام ۳۰ میلیون تومانی به ۳۲ هزار نفر از واجدان شرایط، با توجه به اولویت‌بندی افرادی که ثبت‌نام کرده بودند، پرداخت شده است.

در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری، شرایط ثبت‌نام و دریافت وام قید شده که به این شرح است:

– بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود کنند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط ، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ایران واریز می‌شود.

– مبلغ وام ۳۰۰ میلیون ریال است و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی/وظیفه دریافت می‌کند ، واریز خواهد شد.

کدام افرادی مجاز به ثبت نام وام ضروری بازنشستگان نیستند؟ 

– هرگونه تسویه حساب مربوط به وام‌های ادوار گذشته تاثیری در اولویت‌بندی و یا احراز شرایط دریافت وام ایجاد نخواهد کرد.

– متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته، مجاز به ثبت نام نیستند.

– وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف می‌شوند، مجاز به ثبت‌نام نیستند.

– متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است، مجاز به ثبت نام نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • بازنشسته مهر1400

    بازنشسته معلم مهر1400که قریب یکسال است وام ضروری ثبت نام کردم.یکی دوماه هست که درسایت نوبت 6بهم دادند .تاکنون که نیمه اول دی میباشد،خبری از واریز نیست.لطفا سعی کنید که همین امروز واریز شود .والله باالله خیلی نیاز مبرم دارم. تشکر

  • محمود قلندری

    بهتراست .ددولت محترم بازنشستگان رامعطل نکنند درمورد وام ضروری بازنشستگان کشوری چندین بارثبت نام کرده ام لطف کننداولویت رااعلام فرمایندتا ازثبت‌ نامهای متوالی مارامطلع سازندتا هرماه ثبت نام نکنیم.قبل ازهرچیزاقدام تروریستی ناجوانمردانه توسط گروههای معاندراشدیدا محکوم‌می کنیم.

  • اسمعیل دهقان

    باسلام واحترام بنده بازنشسته سال اول مهرماه 1400 می باشم الویت ششم پیام آمده است ولی شانس ماست بیستم دیماه است هنوز خبری نیست الویت پنجم را روز هفدهم واریز کردند ولی دیماه بیستم است خبری نیست مدیر عامل لااقل یک شماره تماس که اطلا ع داشته باشیم خیلی خوب است