آرژانتین | مارادونا

کار ستاره به بیمارستان کشید | اسطوره آرژانتینی به مارادونا می‌پیوندند؟

کار ستاره به بیمارستان کشید | اسطوره آرژانتینی به مارادونا می‌پیوندند؟
کدخبر : 591331

بازیکن سرشناس پیشین تیم ملی آرژانتین و باشگاه‌های پاری‌سن‌ژرمن و ناپولی به دلیلی نامشخص روانه بیمارستان شد.

به گزارش شما و اقتصاد، دیگو آرماندو مارادونا سرمربی و بازیکن فوتبال بازنشستهٔ اهل آرژانتین بود. مارادونا گاه به عنوان بهترین و غالباً به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تمام ادوار تاریخ فوتبال جهان شناخته می‌شود. در نظرسنجی‌ای که از سوی فیفا انجام شد، مارادونا همراه با پله برنده عنوان برترین بازیکن قرن بیستم میلادی شد. مارادونا تیم ملی آرژانتین را با درخشش خود در جام جهانی ۱۹۸۶ به قهرمانی رساند. مارادونا بازیکن تیم ملی آرژانتین و باشگاه‌های پاری‌سن‌ژرمن و ناپولی به دلیلی نامشخص روانه بیمارستان شد.

اسکیل لاوتزی هافبک پیشین تیم ملی آرژانتین که با این تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ نایب قهرمان شد، برای دومین بار ظرف کمتر از یک ماه اخیر راهی بیمارستان شد.

گویا انتقال ستاره ۳۸ ساله پیشین تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و ناپولی به‌صورت اورژانسی صورت گرفته و این دومین بار طی ۱۸ روز اخیر است که او به بیمارستان انتقال داده می‌شود.

در این میان اما شایعاتی در فضای مجازی و برخی رسانه‌های آرژانتینی منتشر شده مبنی بر اینکه بد شدن حال لاوتزی به دلیل مصرف بیش از اندازه مواد مخدر (اووردُز) بوده است که البته فرزند او به این موضوع واکنشی تند نشان داده است.

توماس لاوتزی که همچون پدرش فوتبالیست شده و برای تیم اتلتیک یونیون آرژانتین توپ می‌زند، با انتشار پستی در اینستاگرام ضمن تأیید انتقال پدرش به بیمارستان برای درمان، نوشت: حال پدرم خوب است و تحت درمان قرار دارد. ساختن داستان‌های بی‌پایه اساس را تمام کنید. او اووردز یا هر چیزی دیگری که می‌گویند نکرده است.

دفعه قبلی که اسکیل لاوتزی به بیمارستان انتقال داده شد، ۲۰ سپتامبر در اروگوئه بود که آن دفعه به دلیل زخم معده و مصدومیت شانه بود. پس از آن اتفاق نیز شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه لاتزیو به دلیل درگیری در یک میهمانی و چاقو خوردن از ناحیه شکم به بیمارستان انتقال داده شده است که البته خانواده‌اش این موضوع را تکذیب و ادعا کردند که آسیب‌های وارده به دلیل افتادن بازیکن پیشین آلبی‌سلسته از نردبان حین تعویض یک لامپ بوده است.

 در مورد دوم اما رسانه‌های داخلی مدعی شدند که لاوتزی به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال داده شده است. لاوتزی سال ۲۰۱۹ کفش‌هایش را آویزان کرد و بازنشسته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: