قیمت دلار

نوسان قیمت دلار در بازار امروز | قیمت دلار امروز چند تومانی شد؟

نوسان قیمت دلار در بازار امروز | قیمت دلار امروز چند تومانی شد؟
کدخبر : 591418

قیمت دلار امروز با افزایش ۵۰ تومانی بازگشایی شد. سومین روز هفته مصادف شد با حرکت رنج دلار و فعلا این اسکناس در پله هشتم کانال ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد.

به گزارش شماواقتصاد: قیمت دلار در بازگشایی بازارها در سومین روز هفته به رقم ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان رسید. اصلاح قیمت این اسکناس در نخستین روز هفته منجر به عقب‌نشینی دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی شد و اثر هیجانی اخبارها را از دست داد. قیمت دلار در حال حاضر نسبت به ابتدای معاملات امروز کاهش نشان می‌دهد و به ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است. 

 

در حالی عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد که برخی معامله‌گران از تشدید ارزپاشی سیاست‌گذار برای تثبیت قیمت ارز می‌گویند. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، سیاست فریز ارزی بانک مرکزی قیمت دلار را از سایر بازارها عقب نگه داشته و این موضوع دیر یا زود، خود را در قیمت نشان می‌دهد.​

تحلیلگران فنی کف قیمت اسکناس دلار را محدوده ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومانی می‌دانند و سقف این اسکناس را منطقه ۵۲ هزار تومانی عنوان می‌کنند. آنها معتقدند قیمت از هر طرف که بشکند روند جدید شکل می‌گیرد.

امروز قیمت دلار در بازارهای مجاور همانند دلار تهران تغییر قیمتی قابل توجهی نداشت. دلار سلیمانیه روی قیمت ۵۰ هزار ۸۰۰ تومانی ایستاد. دلار هرات با قیمت ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد. درهم امارات با کاهش ۱۰ تومانی روی رقم  ۱۳ هزار ۹۴۰ تومانی معامله شد.

 

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۷ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۳۳۰ تومان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: