پرسپولیس | گل محمدی

پرسپولیس بی‌خیال گل محمدی نمی‌شود | برنامه خاص پرسپولیس برای یحیی

پرسپولیس بی‌خیال گل محمدی نمی‌شود | برنامه خاص پرسپولیس برای یحیی
کدخبر : 591568

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد از یحیی گل محمدی تقدیر کند.

به گزارش شما و اقتصاد، باشگاه پرسپولیس یکی از باشگاه‌های قدیمی فوتبال ایران است. باشگاه پرسپولیس به عناوین بسیاری رسیده است. یحیی گل محمدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس است. یحیی گل محمدی سال‎ها مربی باشگاه پرسپولیس بوده است.

پرسپولیس در سال‌های اخیر با یحیی گل محمدی عملکرد بسیار خوبی داشته و با این سرمربی به سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و دو قهرمانی سوپر کاپ دست یافته است. یحیی که همچنین پرسپولیس را یک فصل قهرمان نایب قهرمان لیگ برتر ونایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نیز کرده بود، با کوله باری از افتخارات در مقطع نیم فصل استعفای خود را تقدیم باشگاه پرسپولیس کرد.

این باشگاه در شرایطی که امیدوار بود بتواند گل محمدی را راضی به ادامه همکاری بکند اما با پافشاری این سرمربی مجبور شد با توافق دو طرفه قرارداد یحیی را فسخ کند.

در روزهایی که پیدا کردن جانشین برای گل محمدی به دغدغه اصلی این روزهای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تبدیل شده، در جلسه مهم این باشگاه، رضا درویش پیشنهاد تجلیل از یحیی را مطرح کرد.

در بخشی از اطلاعیه پرسپولیس در این خصوص آمده است: "رضا درویش ضمن ارایه گزارشی از اقاله قرارداد همکاری با سرمربی پیشین تیم و تفاهمی که صورت گرفت، پیشنهاد کرد برنامه‌ای برای تجلیل از یحیی گل‌محمدی به جهت توفیقات و قهرمانی‌هایی که همراه با پرسپولیس به دست آورد، تدارک دیده شود که با استقبال و تایید همراه بود."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: