ثبت بیش از ۶ هزار آسیب دیده اجتماعی در سامانه مددکار شهر

ثبت بیش از ۶ هزار آسیب دیده اجتماعی در سامانه مددکار شهر
کدخبر : 591675

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه سامانه مددکار شهر در تمامی مددسراهای پایتخت راه اندازی شده است، گفت: در ماه های اخیر شاهد راه اندازی سامانه مددکار شهر بودیم که تاکنون برای بیش از ۶ هزار آسیب دیده اجتماعی یا در معرض آسیب، تشکیل پرونده صورت گرفته است.

به گزارش شماواقتصاد: احمد احمدی صدر با اعلام این خبر بیان کرد: در این سامانه اطلاعات تمامی مراجعه کنندکان به ۲۰ مددسرای شهر تهران ثبت می‌شود و نحوه ارائه خدمات به شکل برخط (آنلاین) قابل رصد است.

وی ادامه داد: از جمله اهداف سامانه مددکار شهر، شفافیت در نحوه فعالیت های بهره بردار مددسرا، بررسی لحظه ای ظرفیت مددسراها، ثبت روند و میزان خدمات قابل ارائه به مددجویان است.

احمدی صدر افزود: این افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب اجتماعی شامل بی خانمان ها، کارتن خواب ها، در راه ماندگان، گمشدگان و مپاردی از این دست هستند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی ادامه داد: از سوی معاونت حمایت های این سازمان روند پایش اطلاعات این افراد آسیب دیده در حال انجام است تا روند خارج شدن این افراد از چرخه آسیب صورت گیرد.

احمدی صدر با اشاره به اینکه این طرح به همت معاونت حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به اجرا درآمده و طی یک بازه زمانی کوتاه مدت به تمامی مددکاران مددسراها آموزش های لازم ارائه شده است، خاطر نشان کرد: هم اکنون تمامی زیر ساخت‌های طرح مددکار شهر در تمامی مددسراها فراهم شده و اجرای این طرح توسط سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی مورد استقبال اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفته که این حمایت ها اهمیت بالای موضوع را نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران یادآور شد: در نظر داریم این خدمات برخط را توسعه دهیم به طوریکه گشت‌های حامی شهر نیز از این طریق خدمات‌ لازم را ارائه دهند.

 

 

روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: