فروش فوری خودرو|فروش ایران خودرو یک

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد| شرایط فروش فوری خودرو به مناسبت روز پدر

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد| شرایط فروش فوری خودرو به مناسبت روز پدر
کدخبر : 591922

طرح فروش آنی ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدید را عرضه می کند. در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروها اغلب با قیمت مقرون به صرفه و نسبتاً بسیار ارزانتر از قیمت بازار عرضه می شوند. خبر زیر حاوی جزئیات جدیدی از این پروژه است فروش فوری ایران خودرو به ویژه دی ماهانه پرداخت می کنیم.

به گزارش شما و اقتصاد: ایران خودرو فراخوان فروش فوری خودرو فوق العاده چهل و پنجمین سطح اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) ویژه دناپلاس اتوماتیک آپشنال را اعلام کرد.

فراخوان فوق العاده مناقصه چهل و پنجمین مرحله اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش وسایل نقلیه موتوری (متقاضی عادی) به صورت اختیاری ویژه دناپلاس اتوماتیک منتشر شد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و اسامی آنها در بخش دوم اولویت های اتوماتیک دانا پلاس زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده و از شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده و یا اسامی آنها در فروش اینترنتی ایران خودرو ارسال شده است. سایت ذکر شده امکان ثبت نام در این بخشنامه وجود دارد.

فروش فوری نرخ ایران خودرو تحویل ۹۰ روزه

ثبت نام فروش ویژه “ایران خودرو” مربوط به خودرو دنا پلاس آپشن اتوماتیک می باشد. بر اساس اعلام قیمت کارخانه ایرانیان خودرو دی ۱۴۰۲ برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است. آخرین مهلت تحویل خودروهای ایران خودرو برای این طرح ۹۰ روزه اعلام شد. البته این در صورتی است که متقاضیان کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند. در غیر این صورت موعد تحویل دنا پلاس اعمال می شود خرداد و جولای سال آینده خواهد بود. لطفا برای جزئیات بیشتر تصویر زیر را ببینید.

ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی و با اقساط ۶ ماهه آغاز شد. طبق اطلاعیه جدید پیش فروش ایران خودرو موعد تحویل نیز ۹۰ روزه است. جزئیات کامل را در زیر بخوانید.

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی دیتا پلاس تنها با مراجعه به صفحه ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس انجام می شود. در صورتی که متقاضی پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهد، شرکت ایران خودرو هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

حداقل فاصله از آخرین خرید (تحویل خودرو) برای شرکت های ایرانی خودرو و سایپا ۴۸ ماه و برای سایر خودروسازان ۲۴ ماه می باشد.

ثبت نام دنا پلاس بدون قرعه کشی ۱۴۰۲ برای متقاضیان دارای پلاک فعال پلیس (الصاق شده به وسایل نقلیه سواری برای استفاده شخصی) ممنوع بوده و همچنین ارائه گواهینامه رانندگی معتبر حداقل درجه سه (با تاریخ معتبر) الزامی است.

انتقال امتیاز و حقوق از اولویت بندی به اشخاص ثالث (از جمله به عنوان نماینده) ممنوع است.

متقاضی هنگام ثبت نام بدون قرعه کشی ۱۴۰۲ در هایما باید شماره حساب خود (شماره شبا) را ارائه دهد و برای واریز وجه لازم است از کارت های بانکی به نام خود استفاده کند.

شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام متقاضی باشد.

فرد منتخب باید در مرحله واریز، کد نمایندگی را با توجه به استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) انتخاب کند.

این معاهده هیچ امکانی برای صلح پیش بینی نمی کند.

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و نام آنها در قسمت دوم اولویت های دنا پلاس اتوماتیک زمستان ۱۴۰۲ قرار گرفته و از سوی شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است می توانند در این بخشنامه نسبت به ثبت نام دنا پلاس ۱۴۰۲ اقدام کنند.

خودروهای ایران خودرو یکی از پرفروش ترین خودروهای داخلی در بازار ایران هستند.

چند کالا [اعم از ضروری و غیرضروری] قیمت خودرو در بازار ایران به صورت موقت یا حداقل روزانه تغییر می کند

یکی یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت خودروهای ایران خودرو، «عرضه پاسخگوی تقاضا» است.

قیمت های درج شده در جدول قیمت امروز خودروهای ایران خودرو ممکن است در بین نمایندگی ها ۱۰ درصد متفاوت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • ایرانی

    سلام تنها راه نجات خودروسازان حذف سامانه یکپارچه است. سامانه فقط زنجیری است به پای خودرو ساز. بسیاری از مردم عادی بخاطر عدم ثبت نام در سامانه امکان خرید ندارند . و انبار خودرو ساز پر از خودرو می باشد . و این یعنی خیانت به صنعت و به مردم .