کریستیانو رونالدو

راز رونالدو فاش شد | تیم هاوارد از رونالدو می‌گوید

راز رونالدو فاش شد | تیم هاوارد از رونالدو می‌گوید
کدخبر : 592198

نداردتیم هاوارد، هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد با یادآوری خاطراتی ‏جذاب از اسطوره پرتغالی راز تبدیل شدن او به یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های دنیا را ‏فاش کرد. ‏

به گزارش شما و اقتصاد، کریستیانو رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا است. کریستیانو رونالدو پرتقالی است. کریستیانو رونالدو بهترین گلزن ملی دنیا است. کریستیانو رونالدو عناوین بسیاری کسب کرده است. کریستیانو رونالدو اکنون مهاجم تیم النصر عربستان است.

تیم هاوارد، دروازه‌بان آمریکایی، در سال ۲۰۰۳ که کریستیانو ‏رونالدو اسپورتینگ لیسبون را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست بازیکن شیاطین ‏سرخ بود. او از معدود افرادی است که در اولین سال‌های درخشش رونالدو با پیراهن ‏یونایتد از نزدیک شاهد رشد خارق‌العاده کریس بوده است. 

هاوارد با اشاره به خاطرات جذابش از رونالدوی جوان می‌گوید با اینکه او بلافاصله شهرتی ‏فوق‌العاده پیدا کرد و امکاناتی باورنکردنی در اختیار داشت ولی با اینکه سن و سالی ‏نداشت با پختگی باورنکردنی به تلاش و سخت‌کوشی ادامه می‌داد و این رازی بود که ‏باعث شد رونالدو به یکی از بزرگان دنیای فوتبال تبدیل شود.

تیم وب در مصاحبه با دیلی میل گفت: "شما تبلیغات پر و زرق و برق، مک‌لارن‌ها و ‏فراری‌ها، خانه‌های لوکس و قایق‌های تفریحی کریستیانو را می‌بینید ولی واقعیت چیز ‏دیگری است. رونالدو نه تنها فوق‌العاده خاکی بود بلکه یک خصلت عجیب داشت که من ‏از بازیکنی با آن سن اصلا انتظار نداشتم".‏

هم‌تیمی سابق رونالدو در منچستریونایتد گفت: "خیلی‌ها فکر می‌کنند رونالدو بداخلاق و ‏کم‌حرف است ولی کریستیانو در آن سال‌ها شوخ‌ترین بازیکن ما بود. اما بگذارید راز اصلی ‏موفقیتش را فاش کنم. باورتان نمی‌شود این پسر چقدر سخت‌کوش بود. من در تمام ‏عمرم کسی به سخت‌کوشی او ندیده‌ام. همه امکانات دنیا در اختیارش بود ولی او مثل ‏یک مرد جاافتاده و سرد و گرم چشیده با حداکثر تمرکز کار می‌کرد و عرق می‌ریخت. با ‏این خصوصیات است که می‌توانید به یک افسانه تبدیل شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: