باشگاه استقلال

جواد نکونام دوباره لیست داد | سه ستاره لیگ برتری تحت رادار استقلال

جواد نکونام دوباره لیست داد | سه ستاره لیگ برتری تحت رادار استقلال
کدخبر : 592226

لیست جدید جواد نکونام برای جذب سه بازیکن لیگ برتری اعلام شد.

به گزارش شما و اقتصاد، باشگاه استقلال یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های آسیا است. باشگاه استقلال پر افتخارترین تیم ایران در آسیا است. باشگاه استقلال بدون شکست قهرمان لیگ ایران شده است. اسطوره‌های بسیاری در باشگاه استقلال بازی کرده‌اند. باشگاه استقلال یکی از مدعیان اصلی لیگ ایران است.

صدرنشین حال حاضر لیگ برتر که از هفته گذشته تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده‌اند تلاش دارند اقدامات مثبتی را در پنجره زمستانی نقل و انتقالات داشته باشند.

مدیران استقلال در گام اول توانستند رافائل سیلوای برزیلی که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارد به جمع آبی پوشان پایتخت بازگردانند.

همچنین جواد نکونام که علاقه زیادی به بازی فرناندو تورس اسپانیایی دارد و درخواست جذب شاگرد سابق خود در فولاد را به مدیران استقلال داده است. تورس که تحت قرارداد گل‌گهر سیرجان است، خود نیز تمایل دارد دوباره شاگرد جواد نکونام شود و در همین زمینه مذاکراتی با گل‌‌گهری ها نیز داشته است.

دیگر گزینه‌ای که استقلالی‌ها به دنبال به خدمت گرفتن آن هستند امید نورافکن است، گفته می شود نورافکن قرار است در هفته آینده مذاکراتی با مدیران سپاهان برگذار کند تا جواز حضور در استقلال را کسب کند.

 منبع: شفقنا ورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: