تیم ملی ایران

تغییرات تیم ملی در بازی با هنگ کنگ | این دو نفر فیکس خواهند شد

تغییرات تیم ملی در بازی با هنگ کنگ | این دو نفر فیکس خواهند شد
کدخبر : 592237

تیم ملی ایران با دو تغییر در بازی مقابل هنگ کنگ حاضر خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد، تیم ملی ایران یکی از مدعیان جام ملت‌های آسیا است. تیم ملی ایران عازم قطر شده است. تیم ملی ایران در بازی نخست جام ملت‌ها در مقابل فلسطین قرار گرفت. تیم ملی ایران در نخستین بازی توانست با ۴ گل پیروز شود. ستاره‌های بسیاری در تیم ملی ایران بازی می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام ملت های آسیا به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ایران در دیدار قبلی خود برابر فلسطین پیروزی قاطعانه را به دست آورد این درحالی است که هنگ کنگ برابر امارات شکست خورد.

امیر قلعه نویی در بازی قبلی از ترکیب علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد استفاده کرد.

اما پیش بینی می شود که ایران در بازی دوم خود در تغییر در ترکیب اصلی به وجود آورد.

شجاع خلیل زاده پیش بینی می شود که برابر هنگ کنگ نیمکت نشین شود چرا که در بازی برابر فلسطین مصدومیتی جزئی داشت و باوجود آنکه به این بازی می رسد اما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ریسک نخواهد کرد و می خواهد شجاع را برای بازی های بعدی نگه دارد و به همین خاطر در این بازی مجید حسینی به جای او در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

و اما تغییر دوم در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در خط حمله خواهد بود. در بازی قبلی سردار آزمون که گل چهارم را به ثمر رساند به خاطر خستگی در ترکیب اصلی به میدان نرفت و به جای او کریم انصاری فرد بازی کرد که اتفاقا هر دو بازیکن نمایش خوبی داشتند و گل هم زدند.

باتوجه به اینکه آزمون مهاجم نخست تیم ملی است و کاملا در شرایط بازی به سر می برد پیش بینی می شود که او در دیدار برابر هنگ کنگ از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کند.

به این ترتیب تیم ملی در دومین بازی خود احتمالا با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مجیدی حسینی، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون به میدان رود.

منبع: شفقنا ورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: