لیونل مسی

امباپه شیفته مسی شده | لباس قاب شده مسی در خانه این بازیکن

امباپه شیفته مسی شده | لباس قاب شده مسی در خانه این بازیکن
کدخبر : 592278

لباس قاب شده مسی در خانه امباپه خبرساز شد.

به گزارش شما و اقتصاد، لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان جهان است. لیونل مسی طرفداران بسیاری دارد. لیونل مسی قهرمان جام جهانی شده است. لیونل مسی بیش‌ترین توپ طلا در تاریخ را دارد. لیونل مسی سال‌های درخشانی را در بارسلونا بازی کرده است.

درگیری امباپه با مسی یکی از موضوعاتی بود که به عقیده بسیاری دلیل اصلی جدایی این بازیکن از پاری سن ژرمن پس از اتمام مهلت قراردادش با این باشگاه در پایان فصل گذشته شد. 

مشخص نبود که بحث اصلی این دو بازیکن و اختلاف آنها از چه موضوعی شروع شد اما اتفاقاتی که در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پس از آن در جشن آرژانتینی‌ها رخ داد به این مشکلات دامن زد تا شایعاتی بسیاری درباره آنها به گوش برسد. 

حالا تصویری از یک مستند درباره امباپه منتشر شده که مورد توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان و کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

 در این تصویر مادر امباپه مشخص است و روی دیوار قابی قرار گرفته که در واقع پیراهن مسی در تیم ملی آرژانتین از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است که توسط این بازیکن فرانسوی قاب شده و به دیوار زده شده است. بسیاری معتقد هستند که این تصویر نشان می‌دهد که امباپه احترام بسیار زیادی برای او قائل است و همیشه یکی از الگوهایش بوده است.

 او چند وقت قبل نیز در گفت‌وگویی مدعی شده بود که پی اس جی قدر مسی را ندانست و به اندازه کافی به او احترام نگذاشت.

لیونل مسی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: