باشگاه استقلال

لیست جواد به روز شد | خروجی‌های جدید استقلال را بشناسید

لیست جواد به روز شد | خروجی‌های جدید استقلال را بشناسید
کدخبر : 592377

جواد نکونام لیست جدیدی برای خرید نیم فصل اعلام کرد.

به گزارش شما و اقتصاد، باشگاه استقلال یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های آسیا است. باشگاه استقلال پر افتخارترین تیم ایران در آسیا است. باشگاه استقلال بدون شکست قهرمان لیگ ایران شده است. اسطوره‌های بسیاری در باشگاه استقلال بازی کرده‌اند. باشگاه استقلال یکی از مدعیان اصلی لیگ ایران است.

در روزهایی که تمام تمرکز فوتبال دوستان به جام ملت‌های آسیا و مسابقات تیم ملی دوخته شده، تیم‌های حاضر در لیگ برتر به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی هستند و مذاکرات با گزینه‌های مورد نظر خود را آغاز کرده‌اند که در این میان می‌توان گفت که استقلال جزء تیم‌هایی است که هنوز فعالیت خاصی در بازار زمستانی نداشته است.

نکونام که پیش از این نیز بر لزوم جذب نفرات جدید برای تقابل با دیگر تیم های مدعی حاضر در لیگ برتر تأکید کرده بود، لیست اول خود را به مدیریت باشگاه تحویل داد ولی هیچ‌کدام از نفرات مورد نظر کادرفنی و سرمربی استقلال، حتی به این باشگاه نزدیک هم نشدند و می‌توان گفت که عدم حضور آنها در این تیم از قبل مشخص بود.این اتفاق سبب شد تا سرمربی جوان آبی‌ها لیست دومی را تهیه کرده و در اختیار علی خطیر قرار دهد. بازیکنانی از سپاهان و گل گهر مدنظر نکو بودند که مشخصا این باشگاه‌ها نیز با جدایی بازیکنان موثر خود و حضور آنها در تیم رقیب مخالفت کردند هر چند که گفته می‌شد اساسا استقلال برای به خدمت گرفتن برخی از این نفرات، حتی نامه رسمی را به باشگاه‌های آنها ارسال نکرده است.

وضعیتی که استقلال در نقل و انتقالات زمستانی دارد، مشابه با ابتدای فصل است. جایی که نکونام بابت عدم به خدمت گرفتن نفرات مورد نظرش، با مدیریت باشگاه دچار اختلافات مهم و جدی شد که با پادرمیانی بزرگترها و برخی چهره‌های غیرفوتبالی، این مشکلات کنار گذاشته شد ولی قرار گرفتن تیم در شرایط تکراری تابستان، ممکن است مجددا آتش اختلافات را شعله‌ور کند.

با وجود اینکه هیچ‌کدام از نفرات لیست اول و دوم نکونام جذب نشدند، سرمربی آبی‌ها نام نفرات دیگری را در اختیار مدیریت استقلال قرار داده که جذب آنها راحت‌تر از نفرات قبلی است. بازیکنانی که سرمربی آبی‌ها برای تقویت اسکواد تیمش و رقابت در نیم فصل دوم، نیاز ضروری به جذب آنها دارد.

مصدومیت شدید یامگا که باعث دوری طولانی مدت و چند ماهه او از میادین خواهد شد، در کنار جدایی سعید مهری، باعث شده تا دست نکونام نسبت به نیم فصل نخست بسته‌تر باشد. نتیجه تمام این اتفاقات منجر به تلاش جدی مدیریت باشگاه برای جذب نفرات جدید از آخرین فهرست سرمربی شده است.از گوشه و کنار خبر می‌رسد جذب بیش از یک بازیکن از آخرین فهرست نکونام، دور از دسترس نیست و استقلال تلاش خود را برای جذب بازیکنان جدید آغاز کرده است و باید دید که بالاخره مدیریت باشگاه استقلال بعد از رافائل سیلوا، کدام بازیکن را به‌عنوان کادوی زمستانی در اختیار کادرفنی قرار می‌دهد.

مدیریت استقلال می‌داند این تیم که به‌صورت غیرمنتظره‌ای قهرمانی نیم فصل نخست را به دست آورد، برای ادامه رقابت با تیم‌هایی نظیر سپاهان و پرسپولیس، به جذب بازیکن جدید نیاز دارد به‌خصوص اینکه آبی‌ها خروجی‌هایی نیز در نقل و انتقالات زمستانی داشته‌اند و احتمالا باز هم خواهند داشت.

منبع: ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: