افزایش حقوق

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان | این خبر قطعی شد

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان | این خبر قطعی شد
کدخبر : 592384

افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد.

به گزارش شما و اقتصاد، افزایش حقوق هرسال محقق می‌شود. افزایش حقوق باید متناسب با تورم باشد، افزایش حقوق برای بازنشستگان اهمیت بسیاری دارد. افزایش حقوق مطالبه‌گران بسیاری دارد. اخبار افزایش حقوق برای افراد بسیاری حائز اهمیت است.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس در پاسخ به این سوال که «با توجه به اینکه گفته می‌شود افزایش مالیات بر ارزش افزوده منجر به تورم خواهد شد استدلال کمیسیون برای موافقت با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده چه بوده است؟»، گفت: اجرای همسان‌سازی برای حقوق بازنشستگان نیازمند منابع پایدار است و تنها منبع پایداری که باعث می‌شد خیال بازنشستگان از اجرای همسان‌سازی راحت باشد، این افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده بود.وی ادامه داد: دولت هم همسان‌سازی بازنشستگان را به بحث افزایش یک درصد مالیات بر ارزش افزوده گرده زده بود و در نتیجه مجلس با آن موافقت کرد.

زارع خاطرنشان کرد: مطلع هستید که این موضوع افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده در برنامه هفتم توسعه آمده بود و مجلس با آن مخالفت کرد اما وقتی دولت آن را در بودجه آورد و با همسان‌سازی بازنشستگان گره زده به دلیل اهمیت موضوع همسان‌سازی، مجلس با این مساله موافقت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: