مستمری بهزیستی

مستمری بگیران بهزیستی بخوانند | بسته حمایتی در راه است

مستمری بگیران بهزیستی بخوانند | بسته حمایتی در راه است
کدخبر : 592481

شنیده‌ها حاکی از تهیه بسته حمایتی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد است.

به گزارش شما و اقتصاد، مستمری بهزیستی به افراد نیازمند پرداخت می‌شود. برای دریافت مستمری بهزیستی باید در سازمان بهزیستی اقدام کنید. مستمری بهزیستی به خانواده‌های بی‌سرپرست پرداخت می‌شود. مستمری بهزیستی باید افزایش پیدا کند. مستمری بهزیستی به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.

رضا صادقی مصور رئیس کمیته امداد شهرستان گفت: طی ۱۰ ماه سال‌جاری به ۱۷۶۸ خانواده مبلغی معادل ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رزن برای کمک معیشت مستمری بگیران پرداخت شده است.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد برشمرد و گفت: مشکل فقر و تأمین معیشت خانواده‌های نیازمند باید از طریق ایجاد اشتغال برای نیازمندان و رسیدن آنها به استقلال و خودکفایی به‌صورت ریشه‌ای مرتفع شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان رزن اعلام داشت: در حال حاضر ۷۲ درصد از زنان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان رزن، بانوان هستند که سرپرستی ۷۰۰ خانواده را عهده‌دار هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • علی امانی

    سلام و عرض ادب و احترام برای تمامی زحمتکشان و دلسوزان اقشار زصیف جامعه انقلاب محترم اسلامی . بنده معلول شدید جسمی حرکتی هستم که دارای دو خانواده بوده که بعلت بدهی مالی محکوم هستم که تا چند ماه پیش برای دو خانواده مستمری دریافت میکردم برای خودم و سه سرعائله ازتوانبخشی وبرای همسرم که یک فرزند ازهمسرقبلیش که با ما زندگی میکند از امور اجتماعی بابت محکومیتم که در زندان بسر میبرم و گواهی آن در پرونده موجود است پرداخت میشد الان چرا باید با این شرایط حق مستمری همسر دوم که چهار سر غائله میباشد قطع کنند آیا انصاف هست هیچ رسیدگی نمیشود من خودم با اینکه معلولیت شدید برام بوجود آمده فدای این انقلاب و رهبر عزیز هستم باید التماس اداره بهزیستی نظرآباد البرز کنم واز افرادی که نمی دانند توحین بشنوم نه همشون دلسوز هم دارند ولی کسانی هستند که آدمو خجالت زده میکنند ومن باید شرمنده بچه های مدرسه ایم بشوم اگه واقعا صدای منو می شنوید به دادم برسید ۰۹۳۸۷۹۹۲۶۴۷ شماره تماسم باتشکر