سهمیه بنزین

کاهش سهمیه بنزین | این افراد غافلگیر خواهند شد

کاهش سهمیه بنزین | این افراد غافلگیر خواهند شد
کدخبر : 592574

شنیده‌ها حاکی از کاهش سهمیه بنزین 3 هزار تومانی حکایت دارد.

به گزارش شما و اقتصاد، سهمیه بنزین در راستای کاهش مصرف بنزین انجام شد. سهمیه بنزین در دو نوبت اجرا شد. سهمیه بنزین به صورت ماهانه اعلام می‌شود. سهمیه بنزین تاکسی‌ها با سهمیه بنزین خودروهای عادی متفاوت است.

سهمیه بنزین ۳ هزار تومانی در کارت‌های سوخت شخصی از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر کاهش یافته است. این کاهش سهمیه با هدف مقابله با قاچاق صورت گرفته و با سهمیه ۶۰ لیتری ماهانه ارتباطی ندارد.

این اقدام با هدف کاهش و جلوگیری از بحث قاچاق و کنترل سهمیه آزاد که در استان‌های جنوب شرقی انجام می‌گیرد، انجام شده است. در شهرهای بزرگ مردم از این سهمیه ۳ هزار تومانی استفاده نمی‌کنند و اکنون همه جایگاه‌های سوخت دارای کارت آزاد هستند و افراد مشکلی برای سوخت‌گیری ندارند.

در برخی خبرها نیز ادعا شده که ذخیره سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی که تا پیش از این، ۹ ماه و به‌ میزان حداکثر ۵۴۰ لیتر بود، از این پس به ۶ ماه و حداکثر ۳۶۰ لیتر کاهش می‌یابد.

این مساله بدین معنا است که ذخیره سهمیه‌های بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت، بیش از ۳۶۰ لیتر امکان‌پذیر نیست و اگر کارت سوختی، به این میزان سهمیه بنزین داشته باشد، در ماه‌های آتی سهمیه جدید دریافت نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: