باشگاه استقلال

خبر خوب برای استقلال | این بازیکن بمب نقل و انتقالات خواهد بود

خبر خوب برای استقلال | این بازیکن بمب نقل و انتقالات خواهد بود
کدخبر : 592843

بمب نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال لو رفت.

به گزارش شما و اقتصاد، باشگاه استقلال یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های آسیا است. باشگاه استقلال ستاره‌های بسیاری دارد. باشگاه استقلال یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایران است‌. باشگاه استقلال دو مرتبه در آسیا قهرمان شده است. باشگاه استقلال یک قهرمانی بدون شکست در ایران دارد.

جواد نکونام برای خرید زمستانی استقلال دو لیست به باشگاه ارایه داد که این دو لیست شامل بازیکنان اسمی می شد. برخی از این بازیکنان لژیونر و برخی دیگر بازیکنان شاخص تیم های داخلی بودند.

نقد و بررسی های زیادی در مورد این دو لیست در رسانه ها صورت گرفت و خیلی ها پیش بینی کردند گرفتن بازیکن از این دو لیست سخت است.

جواد نکونام هم تاکیدش بر این است، بازیکنانی که به استقلال می آیند باید بزرگ باشند و گره از کار تیم باز کنند. در غیر اینصورت بهتر است تیم با همین نفرات ادامه دهد.

باشگاه استقلال برای جذب بازیکن از لیست اول و دوم با همه بازیکنان صحبت کرد و امیدوار است دست کم از این لیست یکی دو بازیکن جذب کند. یکی از بازیکنانی که باشگاه استقلال به جذب آن امیدوار است امیر حسین حسین زاده بازیکن تیم تراکتور است.

علی خطیر که خود زمانی در باشگاه تراکتور صاحب سمت بود، در مورد این بازیکن صحبت های متعددی با باشگاه تراکتور داشت و امیدوار است در روزهای آتی از دومین خرید آبی ها رونمایی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: