باشگاه پرسپولیس

بررسی تمام گزینه‌های نیمکت پرسپولیس | شما شانس کدام گزینه را بیش‌تر می‌دانید؟

بررسی تمام گزینه‌های نیمکت پرسپولیس | شما شانس کدام گزینه را بیش‌تر می‌دانید؟
کدخبر : 592868

در این گزارش به بررسی تمام گزینه‌های نیمکت پرسپولیس خواهیم پرداخت.

به گزارش شما و اقتصاد، باشگاه پرسپولیس یکی از مدعیان لیگ ایران است. باشگاه پرسپولیس قهرمانی‌های متعددی کسب کرده است. باشگاه پرسپولیس در آسیا به موفقیتی نرسیده است. باشگاه پرسپولیس یکی از باشگاه‌های پایتخت است. باشگاه پرسپولیس طرفداران بسیاری دارد.

پروسه انتخاب سرمربی پرسپولیس از آن چه انتظار می‌رفت طولانی تر شده و همین امر ناراحتی هواداران این باشگاه را به دنبال داشته است.

بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی، چندین بار وعده‌های مدیران پرسپولیس برای زمان انتخاب سرمربی عملی نشده اما با تحرکات اخیر هئیت مدیره و مدیرعامل این باشگاه، انتخاب جانشین گل‌محمدی تا حداکثر ۴۸ ساعت آینده محتمل به نظر می‌رسد.

برانکو ایوانکوویچ بعد از جدایی رسمی از تیم ملی عمان دوباره به جمع گزینه‌ها اضافه شده مذاکرات وی با پرسپولیسی‌ها در جریان است.

دو گزینه اسپانیایی هم به جمع کاندیدای سرمربیگری پرسپولیس اضافه شده‌اند، پاکو لوپز و آنخل لوتینا. این دو سرمربی با سابقه حضور در لالیگا از شانس بالاتری نسبت به سایر نفرات برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان پایتخت برخوردار هستند. شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر لوپز از نظر مالی با رضا درویش به توافق برسد با امضای قرارداد الکترونیکی وی رسما سرمربی تیم پرسپولیس خواهد بود.

البته در این بین اوسمار ویرای برزیلی که به عنوان دستیار در پرسپولیس حضور دارد هم در لیست رضا درویش حضور دارد، گرچه اوسمار از حمایت برخی از بازیکنان مطرح پرسپولیس هم برخوردار است اما به علت واکنش منفی هواداران و سابقه نه چندان مطلوب او، انتخابش می‌تواند در ادامه راه برای سرخپوشان حاشیه ساز باشد.

منبع: شفقنا ورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: