افزایش حقوق

معلمان بخوانند | رقم دقیق افزایش حقوق معلمان مشخص شد

معلمان بخوانند | رقم دقیق افزایش حقوق معلمان مشخص شد
کدخبر : 593242

شنیده‌ها از افزایش حقوق ۳۰ الی ۴۰ درصدی حقوق فرهنگیان حکایت دارد.

به گزارش شما و اقتصاد، افزایش حقوق هرسال محقق می‌شود. افزایش حقوق باید متناسب با تورم باشد، افزایش حقوق برای بازنشستگان اهمیت بسیاری دارد. افزایش حقوق مطالبه‌گران بسیاری دارد. اخبار افزایش حقوق برای افراد بسیاری اهمیت دارد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار داشت که در اواخر دی ماه خواستار ترمیم حقوق پرسنل آموزش‌وپرورش بودیم.

او افزود: با تدبیری که در کمیسیون تلفیق بودجه صورت گرفت، فوق العاده ویژه فرهنگیان به میزان ۳ هزار امتیاز برای تمامی دستگاه‌ها از جمله کارمندان وزارت ورزش، وزارت آموزش و پرورش، وزارت رفاه و تمامی گروه‌هایی که تاکنون فوق العاده دریافت نکرده‌اند، پرداخت می‌شود.

علیرضا منادی سفیدان با اشاره به تصویب افزایش فوق العاده برای کارکنان دستگاه‌های مختلف تا ۳ هزار امتیاز در کمیسیون تلفیق بودجه، عنوان کرد: بر اساس توافق کمیسیون تلفیق و دولت فوق العاده ویژه به همه گروه‌‎های شغلی که تاکنون این فوق العاده ویژه را دریافت نکردند، پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگیان در جامعه و همچنین تخصصی بودن این شغل، ترمیم حقوق و مزایای آنان را در راستای جبران عقب ماندگی‌های گذشته ضروری است.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: با این مصوبه حقوق دستگاه‌های مشمول، حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش می‌‎یابد که کمک بسیار خوبی به ویژه به افرادی که حقوق پایین‌تر دریافت می‌کند، می‌‎شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: