دکتر احمدی صدر:

افزایش خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی، همواره اولویت شهرداری تهران است

افزایش خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی، همواره اولویت شهرداری تهران است
کدخبر : 593871

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: در مناطقی از پایتخت که میزان آسیب‌های اجتماعی بیشتر برآورد می‌شود، تعداد گشت‌های سیار حامی شهر بیشتری در حال رصد و گشت زنی هستند.

به گزارش شماواقتصاد: احمد احمدی صدر با اعلام اینکه در اتوبوس‌هایی که برای اسکان افراد کارت خواب و بی سرپناه در میادین بزرگ شهر قرار دارد امکانات اولیه مانند پتو و غذای گرم فراهم شده است، تصریح کرد: افرادی که شرایط اعزام به گرم‌خانه‌های شهر تهران را ندارند، می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به روزهای سرد سال و روند ارائه خدمات به معتادان متجاهر و مسائل مربوط به آن‌ها با جدیت دنبال شده ادامه‌ دارد، افزود: در این دوره تعداد ون‌های خدمات فوریت های اجتماعی حامی شهر افزایش یافته و این افزایش گامی موثر بر نظارت و رسیدگی سریع به شرایط افراد بی‌خانمان و کارتن خواب است.

احمدی صدر یادآور شد: شهرداری تهران رسیدگی به این قشر آسیب‌پذیر را همانند دیگر شهروندان وظیفه ذاتی خود می‌داند و به هیچ عنوان در اسکان این افراد که دچار آسیب های اجتماعی هستند، کوتاهی نخواهد کرد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به آمار‌های مثبت در زمینه حذف فوتی‌های کارتن خواب در شب های سرد سال اظهار کرد: ۲۰ گرمخانه در پایتخت با ۲ هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت مشغول خدمات رسانی به افراد دچار آسیب های اجتماعی هستند. همچنین ۹ مجتمع تربیتی، آموزشی و درمانی ویژه معتادان متجاهر(یاورشهر) در تهران با ظرفیت بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر وجود دارد و محدودیتی برای پذیرش افراد منع پذیرشی نیز نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: