رییس سازمان هواپیمایی کشوری:

استقبال بسیار خوب مردم از نمایشگاه صنعت هوایی پیام/جوانان ایرانی ما می توانستیم را در صنعت هوایی اثبات کردند

استقبال بسیار خوب مردم از نمایشگاه صنعت هوایی پیام/جوانان ایرانی ما می توانستیم را در صنعت هوایی اثبات کردند
کدخبر : 594876

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده جوانان این مرز و بوم جمله ما می توانستیم را در صنعت هوایی به اثبات رساندند.

به گزارش شماواقتصاد: محمد محمدی بخش روز پنجشنبه در حاشبه بازدید از نمایشگاه صنعت هوایی پیام در گفت وگو با خبرنگاران افزود:  جوانان ایران اسلامی موفق شدند که  به خصوص در حوزه هوا و فضا و در بخش زیرساختی آن به دستاوردهای بسیار خوبی رسیده  و امروز شاهد بومی شدن بسیاری از فعالیت ها در این حوزه باشیم..

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از نمایشگاه صنعت هوایی پیام تصریح کرد: مهمترین پیام این نمایشگاه این بود که  جمله ما می توانستیم را در حوزه هوایی تفسیر و به اثبات برسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نمایشگاه هوایی به صورت تقویم دوسالانه در کشور برنامه ریزی و عمدتا در کیش برگزار می شد تاکید کرد: با توجه به ویژگی های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و نزدیک بودن آن به پایتخت و اینکه مردم بهتر بتوانند در جریان آخرین دستاوردهای ایران در صنعت هوا و فضا قرار بگیرند به همین منظور این نمایشگاه امسال در پیام برگزار شد.

محمدی بخش ادامه داد: استقبال بسیار خوب مردم از روز گذشته تاکنون از این نمایشگاه نشان دهنده این مهم است که مردم ما به صنعت هوا و فضا علاقه زیادی دارند.

نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در فرودگاه بین‌المللی پیام از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برگزار خواهد شد، علاقمندان برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می‌بایست با مراجعه به سایت www.payamairshow.com نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

 

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: