همزمان با اجرای طرح همیار پلیس، حامی آب صورت گرفت:

عیدی پلیس و آبفای تهران به کودکان مسافر نوروزی

عیدی پلیس و آبفای تهران به کودکان مسافر نوروزی
کدخبر : 595335

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: برای نخستین بار، کودکان مسافر نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان تهران از پلیس راهور و شرکت آبفا عیدی گرفتند.

به گزارش شماواقتصاد: بهنام بخشی از آغاز اجرای طرح همیار پلیس، حامی آب با مشارکت پلیس راهور و شرکت آب و فاضلاب استان تهران در آستانه فرا رسیدن سال 1403 خبر داد و افزود: با اجرای این طرح، کودکانی که همراه با خانواده به سفرهای نوروزی می‌روند، در مبادی ورودی و خروجی استان تهران، لباس و کلاه منقش به آرم و شعار همیار پلیس و حامی آب به عنوان عیدی دریافت می‌کنند.

 وی این اقدام ابتکاری را بخشی از اجرای طرح بزرگ تهران، شهر حساس به آب دانست که از زمستان سال گذشته در استان تهران آغاز شده و با استقبال سایر استان‌ها در حال فراگیری است.

 به‌گفته وی، شرکت آب و فاضلاب استان تهران درصدد است با اجرای گسترده طرح تهران، شهر حساس به آب، ضمن ایجاد حساسیت در بین شهروندان برای مصرف بهینه آب و مراقبت از این کالای حیاتی ارزشمند، نسبت به جلب مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی در زمینه ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب به عنوان یکی از اولویت‌های مهم کشور در شرایط خشکسالی اقدام کند.

 وی از کودکان و دانش‌آموزان به عنوان موثرترین گروه برای آموزش و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب نام برد و تصریح کرد: استقبال دانش‌آموزان تهرانی از طرح ابتکاری آب بهتر است یا ثروت که همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری در استان تهران عملیاتی و به سرعت در سراسر کشور فراگیر شد، نشان داد که انتخاب این گروه به عنوان نخستین گروه هدف برای تبدیل "رفتار مسرفانه" به "فرهنگ صرفه‌جویانه" آب انتخاب درستی بوده است.

 بخشی همکاری با پلیس راهور در اجرای طرح همیار پلیس، حامی آب را در راستای تداوم طرح‌های مبتکرانه شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای فراگیری هرچه بیشتر فرهنگ صرفه‌جویانه در مصرف آب خواند و با قدردانی از مشارکت آموزش و پرورش و پلیس راهور به عنوان سازمان‌های پیشرو در این زمینه، ابراز امیدواری کرد: همکاری‌های مشابه با سایر سازمان‌ها و نهادها در سال جدید اجرا و عملیاتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: