مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خبر داد:

برنامه‌ریزی برای جذب ۸۰ همت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

برنامه‌ریزی برای جذب ۸۰ همت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی
کدخبر : 596550

مدیرکل سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در نشست خبری که در شهرداری تهران برگزار شد، از برنامه‌ریزی برای جذب ۸۰ همت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای اجرای ابرپروژه‌های شهر تهران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شماواقتصاد: نوید خاصه‌باف مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران، نگرش برد- برد را با همکاری بخش خصوصی به عنوان یک تغییر در سیاست‌ها و رویکردهای این سازمان عنوان کرد و گفت: با همکاری شهرداری و… ۱۵ پروژه بلاتکلیف سال گذشته مشکلات آن رفع شد و برای جذب ۸۰ همت سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

وی افزود: ۱۶ ابر پروژه نیز احصا شده و ۱۰۲ همت جذب سرمایه‌گذاری برای آن پیش بینی شده است. همچنین مقدمات ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری نیز فراهم شده و هیأت‌های اندیشه ورز تشکیل شده است.

خاصه باف درباره سرانجام موضوع سرمایه گذاری برای پروژه راه اندازی دستگاه زباله سوز نیز بیان کرد:  جزئیات فنی را باید از دوستان پسماند بپرسید ولی کار با مشارکت سرمایه گذار خارجی با اعتبار ۶۶۰ میلیون دلار است تا تولید برق هم صورت گیرد و مطالعات صورت گرفته و نتیجه را به سازمان پسماند اعلام تا کارها انجام شود.

وی با بیان اینکه در صددیم بدون آسیب به بافت فضای سبز در صددیم برنامه فرهنگی و تفریحی ایجاد کنیم، گفت: سرانجام احداث «تم پارک» در شرق تهران در حال پیگیری است و تلاش داریم نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران برگزار و مشکلات آنها را بر طرف کنیم.. طرح باید پیوست ترافیکی داشته باشد و شاید مکان آن تغییر یابد.

در ادامه این نشست مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران به برنامه‌های حوزه حمل و نقل عمومی این سازمان اشاره کرد و افزود: در سال جدید تولید مشارکتی اتوبوس و تاکسی برقی در داخل برای حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت در اولویت اول قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: