• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • فرهنگی
  • حتماً ببینید | اخراج بی ادبانه و تند و تیز خواننده معروف در برنامه زنده | افشین آذری توسط مجری برنامه تلویزیون آذربایجان از برنامه بیرون رانده شد

افشین آذری | اخبار افشین آذری |حواشی افشین آذری | خوانندگی افشین آذری

حتماً ببینید | اخراج بی ادبانه و تند و تیز خواننده معروف در برنامه زنده | افشین آذری توسط مجری برنامه تلویزیون آذربایجان از برنامه بیرون رانده شد

حتماً ببینید | اخراج بی ادبانه و تند و تیز خواننده معروف در برنامه زنده | افشین آذری توسط مجری برنامه تلویزیون آذربایجان از برنامه بیرون رانده شد
کدخبر : 559537

مجری شبکه تلویزیونی اِی آر بی (ARB) جمهوری آذربایجان در یک اقدام غیر حرفه ای افشین آذری خواننده تبریزی را از برنامه زنده اخراج کرد.

به گزارش شماواقتصاد؛ افشین آذری در برنامه زنده تلویزیون آذربایجان حضور داشت. در یک حرکت غیر حرفه ای و بی ادبانه مجری برنامه تلویزیونی آذربایجان، افشین آذری را از برنامه اخراج کرد. افشین آذری از این اتفاق شوکه شده بود. افشین آذری خواننده تبریزی و مشهور ایرانی است. افشین آذری در چند سال اخیر در بین مردم ایران محبوبیت پیدا کرد.

دو روز پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی که افشین آذری خواننده پاپ آذربایجان از تبریز نیز در آن به عنوان میهمان حضور داشت؛ زائور کمال مجری تلویزیون آذربایجان در یک اقدام غیر حرفه ای ضمن افشای گفت و‌گوی خصوصی‌اش با افشین آذری در مورد دعوت از سایر خوانندگان ایرانی، او را از استدیو بیرون کرد.

افشین آذری

زائور کمال خطاب به افشین آذری گفت: شما در پشت صحنه با لحن دیگری با من صحبت کردید که من آن صحبت ها را دوست نداشتم. شما گفتید: «چرا خواننده های ایرانی مثل علی پرمهر که محبوبیتی ندارند را به برنامه دعوت می کنید، کسی آنها را نمی شناسد، در ایران من صحنه را پر می کنم!».

افشین آذری هم در پاسخ زائور گفت: من چنین چیزی یادم نمی‌آید که به شما گفته باشم. افشای حرف‌های خصوصی بین دو نفر دور از مردانگی است و خوب است که بین خودشان بماند.

زائور کمال در ادامه به افشین آذری می گوید که من اجازه نمی دهم شما در این برنامه اجرا داشته باشید و باید اینجا را ترک کنید. او سپس می گوید من را با دیگر خواننده ها در یک ترازو قرار ندهید. از همه خوانندگان ایرانی هم درخواست دارم، هرکس صدای زیبایی دارد و می‌خواهد مهمان ما شود می‌تواند به اکانت اینستاگرام من پیغام بدهد.

اقدام این مجری تلویزیونی سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و با واکنش تند فعالان رسانه ای و مجازی جمهوری آذربایجان مواجه شده است.

افشین آذری

روزنامه ینی مساوات با انتقاد از اقدام این مجری نوشت: مجازات کسی که مهمانی از آن سوی ارس را می راند چیست؟

ایلقار الفی اوغلو روزنامه نگار شناخته شده آذربایجان نیز با اظهار تأسف از اقدام زائور کمال خطاب به مدیران شبکه تلویزیونی اِی آر بی (ARB) گفت: هر چه زودتر این مجری هتاک و بی ادب را اخراج و عذرخواهی کنید.

در عین حال، مشفق عسگرلی نائب رئیس شورای مطبوعات جمهوری آذربایجان نیز در خصوص این حواشی با بیان اینکه مجریان باید فرهنگ تلویزیون را رعایت کنند، گفت: اقدامات لازم برای برخورد با رفتار توهین آمیز زائور کمال انجام و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

بیوگرافی افشین آذری

افشین آذری متولد ۱۳ آبان ۱۳۶۴ در شهر تبریز خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده سبک پاپ – ترنس ایرانی است؛ فارغ التحصیل هنرستان موسیقی و لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره تهران است، وی پسر مرحوم احد آذری و برادر زاده حسین آذری از بزرگان موسیقی آذربایجان ایران می باشد.

افشین آذری

افشین آذری موسیقی را از ۳ سالگی نزد پدرش مرحوم احد آذری آغاز کرد، مرحوم احدآذری از بزرگان موسیقی آذربایجان بود که یکی از نوازندگان استاد پیمان بود، در واقع در خانوادهٔ هنری بزرگ شده‌است، افشین همزمان در فعالیت در نزد پدر پیش استاد زاون(ارمنی)ویلن را آموخت. اهنگساز و تنظیم کننده ماهری ایست، که در واقع از پدرش به ارث برده‌است. برای خوانندگان زیادی البوم جمع کرده‌است، افشین به غیر از ویلن در سازهای دیگری مانند:پیانو، قارمون، گیتار، سازهای ضربی و… هم مهارت دارد.

افشین اولین آلبوم خود را در سال ۸۹ وارد، بازار کرد که موفقیت آمیز بود، او یک خواننده خانم به نام نسیم را نزد خود آموزش دادکه دومین و سومین آلبوم خود را با هم خواندند، که سبک بخصوصی را در موسیقی ایران آغاز کرده‌اند او تنظیمات خوبی ارایه داده است که میتوان به تنظیم آهنگ خوانندگانی چون احسان خواجه امیری و بابک آزرم و …. اشاره کرد.

افشین آذری

آشنایی افشین آذری با نسیم

یکی از دوستهای خوبم به اسم آقای حسین رستگار که خیلی هم خوش صدا هستند نسیم رو به من معرفی کرد، قرار همکاری من و نسیم به این صورت شد که من روی صدای ایشون مدتی کار کنم و ایشون رو با علائم موسیقی آشنا کنم.

ایشان زمانی که پیش من اومدن فقط استانبولی میخوندن به طوری که حتی یک بار هم فارسی نخونده بود بنده با کار کردن روی صدای نسیم سبک ترکی رو با تلفیق سبک کلاسیک و ایرانی به یک سبک جدیدی به زبان فارسی آپدیت کردم.

به دلیل توانایی بالای صدای نسیم در حین همکاری تصمیم به تهیه یک آلبوم با ایشون گرفتیم و این شد که اولین آلبوم رسمی رو به نام نفس به بازار ارائه کردیم و خوشبختانه به کمک خدا و لطف مردم عزیزمون کارمون مورد پسند واقع شد.

افشین آذری

ازدواج افشین آذری

انتشار خبر ازدواج افشین آذری با نسیم کذب می باشد و صرفا با یکدیگر همکار بودند، اما افشین آذری ازدواج کرده و متاهل می باشد و صاحب یک دختر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • ناشناس

    حقشه . پان ترکهای بی شرف حالا برن دم تکون بدن واسه یه کشور بیگانه
    من که کلی خوشحال شدم

  • ناشناس

    واقعا کر بودین نشنیدن مجری چی گفت ،این آقا داشت زیر آب خوااننده های ایرانی رو میزد،بعدا گفت این از ایرانیها پول گرفتن،ببخش شما آلمانی هستن،بس کنین این نمایش کثیفو