رپرتاژ اگهی

با محصول خارق ‌العاده‌ ای از گذشته‌ تاریک به آینده روشن رسیدم

با محصول خارق ‌العاده‌ ای از گذشته‌ تاریک به آینده روشن رسیدم
کدخبر : 571608

برای موفقیت هیچ‌ گاه دیر نیست و باید بگویم هیچ ‌گاه به دلیل گذشته ‌ی ناموفقی که داشتید افسوس نخورید بلکه برای آینده ‌ای روشن تلاش کنید. چرا که من با ورود به حوزه های زیر، گذشته تیره‌ ای که داشتم را به آینده ‌ای روشن تبدیل کردم به گونه ای که با ورود به این حوزه های عالی توانستم با تمام وجود برای موفقیت تلاش کنم و نتیجه رضایت ‌بخشی را به دست آورم و آینده روشنی را با ثروتی که به دست آوردم برای خود رقم زدم. لذا از کسانی که به این محصولات علاقه ‌مند هستند درخواست می‌ کنم تا این حوزه های متعالی را بشناسند

عسل طبیعی

عسل طبیعی به شهد گل‌هایی گفته می‌شود که زنبور پس از تغذیه از گیاهان مختلف، آن را فرآوری و تغلیظ کرده و در کندو ذخیره کرده باشد. در صورتی که زنبوران به جای شهد گل‌ها و گیاهان از قند سفید و یا شکر و یا انواع آب میوه‌ها تغذیه کرده باشند محصول آن را نمی‌توان عسل طبیعی نامید. پس علاوه بر اینکه عسل را باید زنبور تولید کرده باشد، طبیعی بودن منبع شهد نیز فاکتور مهمی است که عسل طبیعی را از غیرطبیعی متمایز می‌کند. نکته: عسل طبیعی با عسل ارگانیک متفاوت است. عسل طبیعی ممکن است ارگانیک باشد یا نباشد. برای تشخیص عسل طبیعی از غیر طبیعی ابتدا باید بدانیم که روش‌های تولید عسل تقلبی به چه صورت است، زیرا که روش‌های تشخیص هر کدام از آن‌ها متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول پیشنهاد می کنیم به سایت معتبر گندم طلا مراجعه بفرمایید.

 

گوشت شترمرغ

گوشت شترمرغ چه طبعی دارد؟ گوشت شتر مرغ مانند گوشت مرغ بوی زهم بدی ندارد و دارای طبع گرم و خشک می باشد، گوشت شتر مرغ پادتن از کیفیت خوبی برخوردار است و گوشت آن سریع می پزد. این گوشت را می توان در انواع خورشت ها و غذاها استفاده کرد و همچنین بسیاری از افراد آن را به صورت چرخ کرده در خوراک های مختلف مانند کتلت، خورشت قیمه و غیره هم استفاده می کنند، مصرف این محصول به کاهش آلزایمر کمک می کند و برای افراد مسن و سالمند بسیار موثر می باشد. این محصول به دلیل این که دارای طبع گرم است، برای بیماری های رحم در زنان بسیار موثر است و می بایست هر هفته در وعده های غذایی خود گنجانده شود.

 

 

نن

 

گوجه برای سرماخوردگی

استفاده از آب سبزیجات و میوه ها به ویژه گوجه برای سرماخوردگی بسیار کمک کننده خواهد بود برای مثال می توانید در هنگام گلو درد گوجه فرنگی را رنده کنید و آب را بگیرید و در گلو آن را غرغره کنید، اضافه کردن میزان نمک به آب گوجه روی رفع خشکی گلو و التهاب آن بسیار موثر است. تقریباً همه ما با خواص بسیاری از میوه ها آشنایی داریم گوجه فرنگی به مقدار قابل توجهی ویتامین سی دارد و به همین دلیل گفته می‌شود که در درمان زکام، سرماخوردگی و آنفولانزا بسیار موثر واقع می شود. در حقیقت این محصول حاوی آنتی اکسیدان هایی است که موجب تقویت سیستم عصبی شده و سیستم ایمنی را بسیار فعال می کند مصرف بی رویه آن نیز سبب سردی بدن و مشکلات گوارشی رایج می شود، پس در خوردن آن اعتدال را رعایت کنید.

 

 

ننن

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: